اهم اخبار

رئیس هیات مدیره صنایع غذایی گلها مطرح کرد: غفلت از زیر ساخت‌ها صنایع غذایی را راکد کرد/ درخواست از مسئولین برای حضور در نمایشگاه های تخصصی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

 

ما از مسئولان تقاضا داریم که  از نمایشگاه های تخصصی  بازدید کنند و از نزدیک با مشکلات کارآفرینان و فعالین این حوزه باخبر شوند

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مواد غذایی هم‌صنف افزود: با رفع موانع گمرکی و حذف قوانین زائد در خصوص واردات مواد اولیه این صنف، اعضای این تعاونی امیدواری بیشتری برای حضور قوی‌تر و گسترده‌تر در بازارهای داخلی و خارجی دارند.

دکتر کریمی  با اشاره به رکود در اقتصاد کشور و صنایع غذایی گفت: ما نباید فقط دولت را مقصر این رکود بدانیم و از آن انتظار داشته باشیم که به این وضعیت سامان ببخشد. یکی از دلایل این رکود نبود زیرساخت‌ها است که تا در سالیان گذشته مورد غفلت قرار گرفته است، ضمن آنکه ۵۰ درصد دیگر عامل این رکود مدیران کارخانه‌ها هستند که تصمیمات درستی را نگرفته‌اند. در شرایط رکود مدیران صنعتی می‌بایست با استفاده از اصول مدیریت بحران بتوانند از این شرایط سخت گذر کنند.

مشاور انجمن  علوم و صنایع غذایی ایران  افزود: ما از مسئولان تقاضا داریم که در این روزهای آخر نمایشگاه های تخصصی از غرفه‌ها بازدید کنند و از نزدیک با مشکلات کارآفرینان و فعالین این حوزه باخبر شوند، صنعت غذایی ایران جزو یکی از خصوصی‌ترین صنایع کشور است که دولت کمترین دخالت را در آن دارد و فقط وظیفه نظارتی و حمایتی را در این صنعت برعهده دارد و انتظار ما این است که این روند ادامه داشته باشد و فعالیت خود را فقط در حوزه حمایت و کنترل محدود کند.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *