اهم اخبار

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران مطرح کرد: تخفیف ۵۰ درصدی اجاره غرفه در نمایشگاه‌های داخلی جهت حضور اتحادیه‌ها و تشکل‌های صادراتی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: مقرر شد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران با همکاری مجریان نمایشگاهی و بر اساس اعلام سازمان توسعه تجارت ایران، تمهیدات لازم جهت حضور تشکل‌ها و اتحادیه‌های صادراتی در نمایشگاه‌های داخلی را اتخاذ کند.

به گزارش صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در حاشیه پنجمین پیش جلسه کارگروه توسعه صادرات، اعلام کرد بر اساس مصوبات اولین پیش جلسه کارگروه توسعه صادرات، مقرر شد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران با همکاری مجریان نمایشگاهی و بر اساس اعلام سازمان توسعه تجارت ایران، تمهیدات لازم جهت حضور تشکل‌ها و اتحادیه‌های صادراتی در نمایشگاه‌های داخلی را اتخاذ کند.

حمید زادبوم، حضور واحدهای تولیدی صادراتی در قالب اتحادیه‌ها، انجمن‌ها و تشکل‌های صادراتی در نمایشگاه‌ها را ارزشمند توصیف کرد و از مجموعه‌های فوق‌الذکر درخواست کرد از این فرصت پیش رو به نحو بهینه استفاده کنند.

دبیر کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی با اشاره به وجود بیش از ۴۰ مرکز نمایشگاهی مصوب در سراسر کشور و برگزاری بیش از ۷۰۰ رویداد نمایشگاهی، برنامه‌ریزی حضور تشکل‌های صادراتی در نمایشگاه‌هایی که در مراکز نمایشگاهی استان‌ها برگزار می‌شود را از دیگر برنامه‌های سازمان توسعه تجارت ایران دانست .

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در پایان به نهایی شدن دستورالعمل سیاستگذاری نمایشگاه‌ها با استفاده از نظرات تشکل‌های نمایشگاهی اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها در سال آتی بر اساس دستورالعمل مذکور انجام خواهد شد.

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *