اهم اخبار

راه اندازی خط تولید شیر شیشه ای در پگاه تهران با همت کارشناسان داخلی در سال حمایت از کالای ایرانی+گزارش تصویری

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

خط تولید شیر شیشه ای توسط دکتر حسینی مدیرعامل صنایع شیر ایران در پگاه تهران افتتاح گردید.

به گزارش اگروفودنیوز، تولید شیر شیشه ای در پگاه تهران که یاد آور خاطرات دهه های ۴۰ الی ۷۰ میباشد و به نوعی نوستالژی است از سال گذشته آغاز شد. این محصول که برای مصرف کنندگان ارزش ویژه ای داشت ، با استقبال بی نظیر مردم روبرو شد.

دکتر حسن جودکی مدیر عامل شرکت پگاه تهران در این آیین اعلام داشت : در سال حمایت از کالای ایرانی و در شرایط تشدید تحریم ها با توجه به نیاز بازار و درخواست مردم ، ساخت کامل دستگاه کامل بسته بندی شیر شیبشه ای شامل شیشه شور ،فیلر ، و درب بند از مرحله طراحی تا ساخت و نصب همگی توسط تیم فنی پگاه انجام گرفته است. جودکی ادامه اداد اجرای این پروژه ۶ ماه طول کشید و مراحل تستهای اولیه و تولید آزمایشی آن نیز انجام شده است. لازم به توضیح است هزینه ساخت و نصب دستگاه مشابه خارجی بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال است در حالیکه تولید این دستگاه توسط پرسنل داخلی کمتر از ۱۰ درصد قیمت خارجی است. ظرفیت این دستگاه تولید ۱۲۰۰۰ عدد شیشه در ساعت و از مزایای آن قابلیت شستشوی اتوماتیک cipاست .


دکتر ابراهیم حسینی مدیر عامل صنایع شیر ایران در آیین افتتاح خط تولید شیر شیشه ای پگاه تهران ضمن تشکر از همه مدیران و کارگران زحمتکش ، با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری ( دامت تاییداته ) به حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد : همه ما باید تلاشمان را بر تولید مطلوب و با کیفیت ایرانی معطوف کرده و با این شعار که ما می توانیم تولید ، فروش و اقتصاد را زنده نگهداشته و توسعه دهیم.

 

 

 

 

 

 

 

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *