اهم اخبار

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی: حجتی برای حمایت از تولید داخل خیلی هزینه داد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه محمود حجتی به تولیدات داخلی بسیار پایبند است، گفت: او برای این کار هزینه زیادی داد.

به گزارش صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در مراسم آیین نکوداشت و تجلیل از خدمات محمود حجتی وزیر سابق جهاد کشاورزی که باحضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در حال برگزاری است، گفت: توفیقات بخش کشاورزی انکارناپذیر است، آنچه در این بخش اتفاق افتاده پایداری و تقویت امنیت غذایی است و بنده نیز طرفدار پایداری هستیم نه تغییر.

وی با اشاره به برخی ویژگی های مدیریتی محمود حجتی گفت: وی به طور دقیق انحرافات را کنترل می کرد و گزارش های دقیق را از گزارش های کمتر دقیق به راحتی تشخیص می داد.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه حجتی بسیار به تولید داخل پایبند است تصریح کرد: وی برای این مساله خیلی هزینه داد. اما تمام هم و غم او این بود که از تولیدات داخل حمایت کنیم که این مساله باید در آینده بیشتر تقویت شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ما باید از این ویژگی های اخلاقی و مدیریتی وزیر سابق جهاد کشاورزی درس بیشتری بگیریم، گفت: حجتی هیچ گاه به وضع موجود راضی نبود و همین ویژگی ما را وادار می کرد همواره یک گام جلو برویم.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه تمام تحلیل های حجتی بر مبنای شرع مقدس و قران بود افزود: وی با این ویژگی به همه کارکنان دلگرمی می داد که کارها را انجام دهند و متوقف نشوند که بنده می توانم به این مساله شهادت بدهم.

وی با بیان اینکه خیلی متاسفم که چنین مدیری را در بخش کشاورزی از دست دادیم، افزود: حجتی همیشه به دنبال روان سازی، حذف مقررات و تشریفات در بخش کشاورزی بود و تحمل ایشان به دلیل روحیه خدمتگزاری خیلی بالا بود و بسیاری از کوتاهی ها و نارسایی ها و خطاها را اغماض می کرد تا ما اصلاح شویم و اقدامات مناسب انجام شود.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی اظهار امیدواری کرد: محمود حجتی همچنان به بخش کشاورزی کمک کند چرا که تجربیات و دانش او مورد نیاز این بخش است.

آیین نکوداشت و تجلیل از محمود حجتی وزیر سابق جهاد کشاورزی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور علی ربیعی سخنگوی دولت، جمعی از وزرا، نمایندگان مجلس و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در محل این وزارتخانه در حال انجام است.

سرویس خبری: کشاورزی

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *