اهم اخبار

سهمیه گندم کارخانه های آرد که نوسازی نکنند، سالانه ۲۰ درصد کم می‌شود/ذخایر گندم رضایت بخش است

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

معاون استانداری تهران با اشاره به همیت نوسازی و بهسازی کارخانجات آرد گفت: سهمیه گندم کارخانه های آردی که نوسازی نکنند هر سال ۲۰ درصد کم میشود.

به گزارش صنعت غذا وکشاورزی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت اله عسگری به همراه عباس ارشدی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان تهران و تعدادی از مدیران دستگاه‌های ذیربط در بازدید از بزرگترین مرکز ذخیره سازی و استراتژیکی کالاهای اساسی دولتی استان تهران و ساخت مخازن روغن این مجتمع در جریان میزان موجودی و اقدامات کنترلی و نحوه نگهداری و اصول و ضوابط بهداشتی و فنی انبارهای ذخیره (گندم و برنج) قرار گرفت.


وی در جریان این بازدید با اشاره به ذخیره کافی کالاهای اساسی استان اظهار داشت: در این زمینه خوشبختانه مشکلی نداریم و میزان کالاهای اساسی بویژه ذخیره گندم رضایت بخش است.


معاون اقتصادی استاندار تهران در ادامه با بازدید از کارخانه آرد و کارخانه بسته بندی اتوماتیک در منطقه احمد آباد مستوفی بیان کرد: نوسازی و بهسازی کارخانجات آرد استان موضوع مهمی است که توسط کارگروه آرد و نان استان به صورت جدی دنبال می‌شود و کارخانجاتی که طی برنامه زمانبندی مشخص شده اقدام به بازسازی و نوسازی نکنند به طور سالیانه هر سال ۲۰درصد از سهمیه آنها کم خواهد شد و پس از پنج سال کل سهمیه آنها قطع خواهد شد و به عنوان تشویقی به کارخانجات دیگر واگذار خواهد شد.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *