اهم اخبار

شرکت زعفران سحرخیز مفتخر به دریافت جایزه “منتخب پیشرو فرآوری و صادرات” در اولین پویش ملی گیاهان دارویی و طب ایرانی شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

شرکت زعفران سحرخیز مفتخر به دریافت جایزه “منتخب پیشرو فرآوری و صادرات” در اولین پویش ملی گیاهان دارویی و طب ایرانی شده است

 

به گزارش اگروفودنیوز، تولید گیاهان دارویی مانند زعفران،چای و دمنوش ادویه جات و… ازمحصولات گروه سحرخیز است. شرکت زعفران سحرخیز مجموعه ای است خانوادگی که از سال ۱۳۱۱ با اعتقاد بر ارائه محصولات با کیفیت و اصل احترام به مشتری پایه گذاری گردیده است. سحرخیز برای حفظ اعتماد مشتری که با ارزشترین سرمایه ای است که طی هشتاد سال فعالیت در تهیه و فروش زعفران و دیگر محصولات مکمل به دست آورده است، همواره خود را ملزم به انجام اقدامات کنترلی و نظارتی دقیقی می داند که فرآیند پیچیده ای را از مزرعه تا مصرف در بر می گیرد. سحرخیز در راستای برآوردن نیاز شما به محصولی با کیفیت و مطابق با استانداردهای معتبر ملی و بین المللی، کلیه محصولات خودرا پس از تایید واحد کنترل کیفیت در محیطی کاملا بهداشتی و با استفاده از فناوری پیشرفته و بهره گیری از کارشناسان، متخصصین و کارکنان متعهد، تولید و بسته بندی می نماید.

گفتنی است اولین پویش ملی گیاهان دارویی و طب ایرانی با حضور برترین شرکت‌های تولیدکننده گیاهان دارویی، شرکت‌های داروسازی گیاهی، تولیدکنندگان ارگانیک، کلینیک‌های طب سنتی و تولید‌کنندگان مواد غذایی سالم و محصولات سلامت محور، ۲۵ تا ۲۷ بهمن ماه جاری در برج میلاد تهران برگزار شد.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *