اهم اخبار

صنایع تبدیلی بخش کشاورزی در نقاط مختلف کشور توسعه می‌یابد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان تعاون روستایی کشور با گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: طرح ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی در هر منطقه از کشور تا ۶ ماه دیگر ایجاد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایرنا، ایوب فصاحت همزمان با نخستین روز دهه فجر انقلاب اسلامی در آیین افتتاح سردخانه بالای صفر شهر سفیددشت شهرستان بروجن تاکید کرد: این طرح به‌منظور بازاررسانی محصولات کشاورزی کانون‌های تولید کشور ایجاد و راه‌اندازی می‌شود.

وی تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام را جزو برنامه‌های اولویت‌دار سازمان تعاون روستایی کشور دانست و افزود: بستر مجازی و شفاف برای فعالیت تمامی اتحادیه‌ها و تعاونی‌های زیرمجموعه این سازمان ایجاد و سامان‌دهی می‌شود.

فصاحت ایجاد زیرساخت‌های هوشمندسازی بر پایه آخرین فناوری روز را ضروری اعلام و تصریح کرد: تمامی کشورهای دنیا به بخش کشاورزی یارانه اختصاص می‌دهند.

وی حمایت و تقویت بخش کشاورزی را ضروری دانست و یادآور شد: میزان کشت در بخش‌های مختلف کشاورزی به‌ویژه تولید صیفی‌جات باید بهبود یابد.

فصاحت اظهار داشت: در سازمان تعاون روستایی برنامه‌های جدیدی داریم تا تشکل‌های زیرمجموعه بتوانند بخش قابل‌توجهی از این حوزه را بر عهده گیرند.

به گزارش ایرنا، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ۶۳۲ طرح با ۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری آماده بهره‌برداری شده است.

سرویس خبری: کشاورزی

منبع: ایرنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *