اهم اخبار

صنایع غذایی ب.آ به عنوان واحد نمونه استاندارد و کنترل کیفیت انتخاب شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

گروه صنایع غذایی ب.آ به عنوان واحد نمونه استاندارد و واحد کنترل کیفیت نمونه سال ۱۴۰۰ انتخاب شد و تندیس دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به همین مناسبت جمال رازقی جهرمی، مدیرعامل صنایع غذایی ب.آ در پیام تبریکی به همکاران خود گفت: کسب افتخار واحد تولیدی نمونه استاندارد و واحد کنترل کیفیت نمونه استان فارس را به همه شما همراهان کیفیت صمیمانه تبریک عرض می نمایم .

بر کسی پوشیده نیست انتخاب توامان شرکت به عنوان واحد تولیدی نمونه و واحد کنترل کیفیت نمونه استان رویدادی است که به لحاظ حساسیت ها و ریز بینی های سازمان ملی استاندارد ایران، جز با همت، حمیت، غیرت، دقت و صداقت فرد فرد شما عزیزان دست یافتنی نبوده و نخواهد بود.

بر خود واجب می دانم ضمن تقدیر و تشکر از تلاشها و دلسوزی های تمامی اعضای خانواده بزرگ ب.آ ، یادآور گردم که کسب این موفقیت و اعتماد مضاعف ایجاد شده به شرکت ، مسئولیت خطیر ما را به واسطه افزایش سطح توقع کلیه مخاطبین و ذینفعان، صد چندان نموده است. انتظار دیگران از ما و انتظار ما از خودمان این است که با مشارکت فعال، ایده پردازی، خلاقیت و نوآوری همواره ارائه کننده خدمات برتر، بی نقص و به عنوان الگو برای صنعت غذای کشور باشیم.

احساس قلبی من این است که امروز اثر بخشی باور ” کیفیت، مسئولیت همه ماست” متبلور گردیده و البته تاکید فراوان دارم که این سرآغاز راه است و چراغی است برای قرار گرفتن در مسیر تکوین و تعالی

امید که در سایه تلاش و همدلی ، شاهد تداوم این روند و کسب موفقیت های بالاتر در ادامه مسیر فعالیتهای شرکت در سال های آتی باشیم .

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *