اهم اخبار

صنعت رکورددار آلودگی به کرونا در آمریکا

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

شیوع ویروس کرونا لطمه سنگینی به کارکنان کارخانه‌های گوشت قرمز و سفید آمریکا زده و بیش از ۱۷ هزار نفر در این بخش طی ماه‌های آوریل و مه به کووید ۱۹ مبتلا شده و ۱۰۰ نفر جانشان را از دست دادند.

به گزارش ایسنا، در بسیاری از نقاط روستایی آمریکا، مراکز بسته‌بندی گوشت به کانون اصلی شیوع ویروس کرونا تبدیل شده‌اند زیرا کارکنان مجبورند به مدت طولانی در فضای بسته و در نزدیکی یکدیگر کار کنند.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا در گزارشی که بر پایه اطلاعات دپارتمان‌های سلامت ۲۳ ایالت تا ۳۱ ماه مه بود، اعلام کرد در ماه‌های آوریل و مه بیش از ۱۷ هزار نفر از کارکنان کارخانه‌های گوشت قرمز و سفید به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده و حدود ۱۰۰ نفر جانشان را از دست دادند.

در میان موارد به ثبت رسیده، ۸۷ درصد مربوط به کارکنان گروه‌های نژادی و قومی اقلیت بوده است.

طبق گزارش مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا، همه کارخانه‌های گوشت به تست گسترده ویروس کرونا اقدام نکرده‌اند، بنابراین ممکن است موارد زیادی گزارش نشده باشند.

کارخانه‌های گوشت اقدامات ایمنی مانند کنترل نشانه‌های ابتلا در میان کارکنان، فراهم کردن ماسک و مواد ضدعفونی و اطمینان از ضدعفونی کردن ابزارها را به اجرا گذاشته‌اند.

بر اساس گزارش رویترز، محققان آمریکایی هشدار داده‌اند استفاده از استراتژی‌های پیشگیری از ابتلا در محیط کار برای کاهش موارد ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در میان اقشار آسیب‌پذیری ضروری به شمار می رود.

سرویس خبری: بین الملل

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *