اهم اخبار

عرضه آخرین دستاوردهای استارتاپ‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در نمایشگاه صنایع کشاورزی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

استارتاپ‌های فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی به منظور ارتباط با فعالان عرصه کشاورزی، در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، موادغذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته آخرین محصولات خود را عرضه خواهند کرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)؛ بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته – ایران آگروفود ۲۰۱۹ از روز ۲۸ تا ۳۱ خرداد ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

استارتاپ‌های فعال و موفق در حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی برای برقراری ارتباط با شرکت کنندگان در بیست و ششمین نمایشگاه صنایع غذایی، مواد غذایی، ماشین آلات می‌توانند با کمک ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این نمایشگاه حضور می‌یابند و محصولات خود را عرضه خواهند کرد. استارتاپ‌ها می‌توانند از تخفیف و مساعدت‌های از طریق این ستاد برخوردار شوند.

 

اطلاعیه ستاد برگزاری نمایشگاه ایران اگروفود به شرح ذیل است :

با توجه به کاربردهای فناوری اطلاعات وارتباطات در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی، مواد غذایی و صنایع مرتبط و با هدف معرفی بازیگران جدید که مبتنی بر خلاقیت و نوآوری و با استفاده از ابزارهای جدید فناوری نسبت به توسعه کسب و کار اقدام می نمایند، ستاد برگزاری نمایشگاه ایران آگروفود ۲۰۱۹ در نظر دارد به منظور تلاش در جهت هدف فوق و با توجه به پتانسیل بسیار بزرگ این نمایشگاه، برای اولین بار نسبت به اختصاص فضای ویژه ای به استارت آپ های فعال در این زمینه و در رابطه با صنعت موضوعی نمایشگاه اقدام نماید.

لذا بدین وسیله از استارت آپ های فعال به صورت حقیقی و حقوقی در این حوزه دعوت بعمل می آید، در صورت تمایل به حضور در بخش آگروفود استارز نمایشگاه ایران آگروفود ۲۰۱۹ با دانلود و تکمیل فرم قرار داده شده در لینک زیر و ارسال آن حداکثر تا تاریخ ۴ خرداد ۱۳۹۸ به آدرس ایمیل palarsamaneh@gmail.com آمادگی خود را جهت حضور در این نمایشگاه اعلام فرمایند.

دانلود فرم ثبت نام در لینک ذیل:

Agrostars.registration.final.iaf19

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *