اهم اخبار

عضو هیئت مدیره شرکت فروکتوز ناب در گفت‌وگو با اگروفودنیوز: تامین مواد اولیه از چالش‌های صنعت پالایشگاه غلات است+ویدئو

۱ دیدگاه
image_pdfimage_print

حمید رامین مهر گفت: قیمت مواد اولیه، تامین آن و فروش محصولات رکودی را از چالش‌های صنعت پالایشگاهی غلات است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، حمید رامین مهر عضو هیئت مدیره و مدیر فروش شرکت ناب در حاشیه سی‌امین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی در خصوص فعالیت شرکت فروکتوز ناب به خبرنگار ما گفت: سال ۹۵ شرکت فرآوری فروکتوزناب فعالیت خود را با ظرفیت ششصد تن آسیاب ذرت در روز آغاز کرد.

رامین‌مهر بیان کرد: محصولات این شرکت در حوزه‌های مختلف همچون صنعت خوراک دام و طیور، صنعت کاغذسازی و ورق سازی، چسب، صنعت دارویی و صنعت غذایی کاربرد دارند.

وی افزود: گلوکز، فروکتوز، شربت دکستروز و مالتودکسترین با گرید‌های مختلف از تولیدات شرکت فروکتوز ناب است.

عضو هیئت مدیره شرکت فروکتوز ناب قیمت مواد اولیه و تامین آن را از چالش‌های صنعت پالایشگاهی غلات برشمرد و گفت: فروش محصولات رکودی از مشکلاتی است که در این صنعت وجود دارد.

رامین‌مهر در ادامه خاطرنشان کرد: صنعت زنجیره وار به یکدیگر وصل است، مادامی که قدرت خرید مصرف‌کنندگان کاهش بیابد صنعت چاپ و بسته بندی و به تبع آن تولید مواد اولیه همچون نشاسته خام، نشاسته اکسید، نشاسته های کاتیونی و انواع دکسترین‌های مورد نیاز در این صنعت نیز کاهش میابد که امیدوارم این مشکلات برطرف گردد.

وی در ادامه راهکارهایی در جهت رفع چالش‌ها برشمرد و گفت: بهبود شرایط پرداخت و ایجاد تنوع بیشتر در محصولات برای رونق و رشد شرکت و ادامه مسیر در این صنعت را در نظر گرفته ایم.

حمید رامین‌مهر در پایان با بیان اینکه اولین سالیست که در نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی حضور داریم و پیش از این در نمایشگاه‌های خوراک دام و اگروفود شرکت می کردیم افزود: به دلیل تخصصی بودن نمایشگاه، بازدیدکنندگان تخصصی نیز از این نمایشگاه دیدن کردند و نمایشگاه از کیفیت خوبی برخوردار بود.

جهت مشاهده ویدئو فیلترشکن را خاموش و بروی مربع پایین فیلم کلیک نمایید.

سرویس خبری: صنعت غذا

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

نظر برای این مطلب

  1. سعید says:

    ارزوی موفقیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *