اهم اخبار

فیلم/ مرتضی سلطانی: رئیس جمهور با شهامت تصمیم به حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی گرفت و راه را برای صادرات باز کرد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

عضو شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: رئیس جمهور با شهامت تصمیم بزرگ ملی جراحی اقتصادی را گرفتند و ما الان می‌توانیم در یک شرایط برابر با رقبای خارجی کار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به از نقل نود اقتصادی؛ مرتضی سلطانی، عضو شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: یک دنیا فرصت صادراتی برای ایران وجود دارد، کشورهای همسایه علاقه‌مند به محصولات ما هستند، در سالهای گذشته ارز ۴۲۰۰ تومانی اجازه نمی‌داد ما در بازارهای جهانی رقابت کنیم. با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی راه برای صادرات باز شد.

وی بیان کرد: رئیس جمهور با شهامت تصمیم بزرگ ملی جراحی اقتصادی را گرفتند و ما الان می‌توانیم در یک شرایط برابر با رقبای خارجی کار کنیم.

سلطانی در ادامه افزود: اگر محصول با بهره‌وری بالا تولید کنیم می‌توانیم در بازار داخل و خارج حضور داشته باشیم. در یک شرایط برابر خوب معلوم است که چه کسی می تواند در این عرصه صادرات انجام دهد و چه کسی نمی‌تواند.

بنیانگذار گروه صنعتی و پژوهشی زر در پایان گفت: این جراحی بزرگ اقتصادی را به تولیدکنندگانی که ادبیات تولید را می‌دانند و علاقمندند در حوزه تولید کار تیمی و علمی انجام بدهند و محصولاتشان را صادر کنند تبریک می‌گویم.

برای مشاهده این فیلم کوتاه روی ویدیو زیر کلیک کنید

برای مشاهده ویدیوهای صنایع غذایی در پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی به بخش چند رسانه ای مراجعه کنید.

سرویس خبری: صنعت غذا

منبع: نود اقتصادی

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *