اهم اخبار

مدیرعامل بانک کشاورزی: پرداخت تسهیلات ویژه برای مکانیزاسیون کشاورزی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

فرشید فرخ نژاد گفت: یک هزار میلیارد تومان از ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیصی برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی، پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایسنا، فرشید فرخ‌نژاد، مدیرعامل بانک کشاورزی از تخصیص ۵ هزار میلیارد تومان برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی خبر داد و افزود: یک هزار میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت و مابقی به همه استان‌های کشور ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: در مرحله اول پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی حدود ۲ هزار میلیارد تومان اختصاص یافته است و در صورتی که تقاضا باشد و مشتریان بتوانند مستندات را کامل کنند، مابقی اعتبارات به این بخش ارائه می‌شود.

مدیرعامل بانک کشاورزی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به بیش از۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده و این بخشی از تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی است.

فرخ‌نژاد همچنین از افزایش ۲ برابری تسهیلات بانک کشاورزی خبر داد و گفت: تا امروز بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان در بانک کشاورزی تسهیلات پرداخت شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۲ برابر افزایش داشته‌ است.

به گفته وی، در سال جاری متناسب با سیاست‌های کشور، تکالیف قانونی ابلاغی به بانک، ظرفیت‌ها و منابع بانکی، تخصیص اعتبار انجام می‌گیرد.

سرویس خبری: کشاورزی

منبع: ایسنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *