اهم اخبار

مدیرعامل شرکت توسعه تجارت آرارات «رزوتی» در گفتگو با اگروفودنیوز خواستار شد: حذف قوانین و مقررات زائد، وقت گیر و بدون اثربخشی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

دکتر محمد زارع می گوید:حذف قوانین و مقررات زائد، وقت گیر و بدون اثربخشی می تواند بهره وری حوزه تولید را بصورت چشم گیری افزایش دهد .

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی-اگروفودنیوز، دکتر محمد زارع مدیرعامل شرکت رزوتی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص فعالیت های این شرکت گفت: این شرکت از سال ۹۶ با تولید آبمیوه های گازدار در طعم های خاص و منحصر بفرد آغاز به کار کرد و در ادامه با ورود به بازار انرژی زا ، ویتامین سی ، نوشیدنی های تخم شربتی ، آلوورا با برند های رزوتی و اسپنوی در راستای توسعه محصول و بازار گام برداشت.

وی با بیان اینکه محصولات این شرکت  با برند رزوتی تاکنون به کشورهای عراق ، امارات متحده عربی و عمان صادر شده است افزود: مهمترین چالش این شرکت درعرصه تولید و صادرات  قوانین و مقررات نهاد های مرتبط در حوزه های داخلی و بین المللی هست.

محمد زارع در ادامه تصریح کرد: در صورتیکه قوانین و مقررات زائد، مانع  ، وقت گیر و بدون اثربخشی حذف گردد می تواند بهره وری حوزه تولید را بصورت چشم گیری افزایش دهد .

این تولیدکننده کشور در خصوص تعامل فروشگاههای زنجیره ای با تولیدکنندگان بیان کرد: متاسفانه فروشگاه های زنجیره ای با شرایط یکطرفه و به سود فروشگاه به لحاظ حاشیه سود ، لجستیک ، شرایط پرداخت و .. تعامل مناسبی با تولید کنندگان ندارند.

مدیرعامل شرکت رزوتی در پایان گفت : ‍‍‍در شرایط فعلی و با سختی ها و دشواری های بسیاری که در حوزه راه اندازی،  حفظ و توسعه کسب و کارها وجود دارد به تمامی کارآفرینانی که در تمامی عرصه های کسب و کار خالصانه و صادقانه فعالیت می‌کنند خدا قوت ویژه عرض می کنم.

خبر مرتبط:

مدیرعامل شرکت توسعه تجارت آرارات: با گذشت یکسال از فعالیت دولت سیزدهم فاصله قابل تاملی در تحقق وعده‌های حمایتی دولت از بخش تولید داریم

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *