اهم اخبار

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) در گفتگو با اگروفودنیوز:به کارگیری افراد متخصص درهمه بخش ها از تولید تا عرضه موجب جهش تولید خواهد شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مهندس عبدالله قدوسی بکارگیری دقیق و به جای تخصص ها را موجب افزایش راندمان و جهش تولید بنگاههای اقتصادی دانست.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) گفت :با توجه به خط مشی حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) در سال جاری پس از خط مشی منطقی سال گذشته مبنی بر “رونق تولید” که کاملا هدفمند با “جهش تولید” خط سیری اصولی و صعودی را طی می کند، قاعدتا باید تلاش ها به تبیین و تشریح و اجرایی شدن “جهش تولید” با نگاه به هدف والای “قوی شدن‌” کشور معطوف گردد. یقینا شناسایی داشته و خواسته ها در یک بنگاه اقتصادی برای تبیین مسیرهای صحیح رسیدن به اهداف متعالی اولین گام در راستای جهش تولید می باشد.


مهندس عبدالله قدوسی افزود: چنانچه یک بنگاه اقتصادی بتواند اطلاعات و نگرش درستی از داشته هایش در همه حوزه های سخت افزاری و نرم‌افزاری داشته باشد و با به کارگیری دقیق و به جای تخصص ها موجب افزایش راندمان در همه بخش ها از تولید تا عرضه گردد یقینا جهش تولید اتفاق خواهد افتاد.


مدیرعامل پگاه ادامه داد :بدون شک ایده، نوآوری، خلاقیت و پشتکار یک کارآفرین و واحد تولیدی یکی از مهمترین ابزارهای خواستن در راستای جهش تولید است و در واقع شرط لازم بوده هر چند که شرط کافی نمی باشد.


قدوسی افزود:هر چند که اینجانب به فراهم بودن همه بسترهای محیطی و ایجاد فضای مناسب و امن برای کسب و کار معتقدم، ولی به نظر یک کارآفرین یا واحد تولیدی با همه این داشته های مذکور نیز می تواند حتی تهدیدها را به فرصت ها بدل کرده و گام‌هایی در راستای رونق کسب کار خود و به تبع آن جامعه و در نهایت جهش تولید بردارد.


وی دی پایان گفت: لذا ضمن تاکید بر فراهم بودن بسترها برای ایجاد جهش در تولید معتقد به خواستن توانستن بوده و در مجموعه صنایع شیر ایران (پگاه) با همه موانع موجود این فعل را به خوبی صرف کرده و از این فرصت برای قوی شدن بیشتر و برداشتن گام‌های بلندتر بهره خواهیم برد.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *