اهم اخبار

مدیرعامل شرکت پارس پگاه تجارت: نمایشگاه بازرگانی-صنعتی اوراسیا با شرایط ویژه با حضور شرکت‌های ایرانی برگزار می شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

نمایشگاه بازرگانی-صنعتی اوراسیا ۲۰۲۳ با محوریت خدمات فنی مهندسی، پتروشیمی، متالورژی، معدن، فولاد، تجهیزات نفت و گاز (انرژی)، صنعت ساختمان، کشاورزی و غذایی ۹ الی ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۱ در ایروان، پایتخت ارمنستان توسط شرکت پارس پگاه تجارت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، حسین مرتجی گفت: حضور در این رویداد باعث رونق بخشیدن به تولید داخلی از طریق دنبال کردن بازارهای خارجی برای عرضه محصولات صادراتی است.

وی افزود: یکی از الزامات تحقق جهش تولید این است که بتوانیم تولیدات داخلی را در بازارهای بین المللی از مسیر حضور در نمایشگاه ها در خارج از کشور و بازاریابی عرضه کنیم.

مدیرعامل شرکت پارس پگاه تجارت تصریح کرد: تجارت با همسایگان می تواند نقش بازارهای بزرگی را برای صادرات محصولات و خدمات ایران ایفا نماید و درآمدهاى ارزی برای کشور حاصل شود. با در نظر گرفتن جمعیت چند صد میلیونی همسایگان، می توان به بازار همسایگان به عنوان بازاری بزرگ و پرمصرف نگاه کرد

این فعال صنعت نمایشگاهی در حوزه کشورهای CIS خاطر نشان کرد: هم اکنون اوراسیا درهای خود را به روی محصولات ایرانی گشوده است. حذف ۷۴ کشور از جمله ترکیه، هند، کره و چین از فهرست کشورهای صادرکننده دارای تخفیف به این منطقه فرصتی بزرگ را پیش روی اقتصاد ایران قرار داده که نیازمند توجه است.

وی ادامه داد: ارمنستان دروازه تجارت ایران با اوراسیا و اروپا می باشد و تجارت ایران و ارمنستان ظرفیت قابل توجهی دارد و افزایش صادرات ایران به ارمنستان در چند ماه گذشته از رشد جهشی صادرات ایران به ارمنستان حکایت دارد. بطوریکه در ۸ ماه نخست سال جاری میلادی تا اواسط مرداد ۱۴۰۰ میزان صادرات ایران به ارمنستان ۲۸۴ میلیون دلار برآورد شده که رشد ۷۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

مرتجی افزود: نمایشگاه بازرگانی-صنعتی اوراسیا ۲۰۲۳ در مرکز نمایشگاه های بین المللی ایروان برپا شده و حامیان این رویداد اتاق بازرگانی ارمنستان، اتحادیه کارآفرینان و صاحبان صنایع، بنیاد حمایت از صادرات و سرمایه گذاری ارمنستان و اتحادیه جهانی نمایشگاه ها و توسعه صادرات هستند.

وی ادامه داد:درطول مدت اقامت تجار و صاحبان صنایع مذکور، اقدامات رفاهی و تسهیلات لازم جهت اقامت و شرکت در نمایشگاه و همایش هئیت همراه توسط شرکت فراهم می شود.

علاقمندان به حضور در این نمایشگاه و اخذ غرفه با شماره تلفن: ۰۲۱۴۴۰۹۸۸۹۱ (۱۰ خط) تماس حاصل فرمایند.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *