اهم اخبار

مدیرعامل گروه صنایع غذایی مجتبی در گفت‌وگو با اگروفودنیوز: صادرات محصولات مجتبی به بیش از بیست کشور جهان +ویدئو

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رضا عباس زاده معتقد است دولت با مهیا نمودن زیرساخت‌ها برای تولید و دردسترس قرار دادن امکانات برای تولیدکنندگان از صنعت حمایت کند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، رضا عباس زاده مدیرعامل گروه صنایع غذایی مجتبی در حاشیه دهمین نمایشگاه نوشیدنی‌ها در خصوص حضور این برند در نمایشگاه به خبرنگار ما گفت: صنایع غذایی مجتبی حضور فعال و پررنگی در نمایشگاه‌ها داشته و بازخورد مثبت نمایشگاه قبلی، این مجموعه را تشویق کرد که برنامه‌های خوبی برای نمایشگاه بین‌المللی داشته باشد.

عباس زاده بیان کرد: تولید ۱۱ نوع آبمیوه از فعالیت های صنایع غذایی مجتبی است که به تازگی نوشیدنی گازدار و انرژی زا نیز به سبد محصولات اضافه شده و تولید آب آشامیدنی و گلاب نوشیدنی نیز در ماه‌های آتی نیز در دستور کار است.

وی عنوان کرد: محصولات برند مجتبی به بیست کشور منطقه صادر می‌شود که با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شده است حتی در چند کشور، مجتبی به عنوان یک برند خوش‌نام ایرانی شناخته می‌شود که این موضوع ما را بر آن داشته که با سعی و کوشش در سطح بین‌المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

مدیرعامل گروه صنایع غذایی مجتبی در خصوص چالش‌های موجود در صنعت نوشیدنی گفت: در گروه صنایع غذایی مجتبی برای هر چالشی، راه حلی وجود دارد ولی نوسان نرخ ارز از چالش‌های اصلی است که با موفقیت آن را پشت سر می‌گذاریم و علی رغم وجود تمام مشکلات، برند مجتبی به جایگاه واقعی خود خواهد رسید.

عباس زاده خاطرنشان کرد: هر تولید‌کننده‌ای به حمایت دولت نیاز دارد تا زیرساخت‌ها برای تولید مهیا و امکاناتی که برای تولید‌کننده نیاز هست به‌راحتی در دسترس باشد، به‌عنوان‌مثال عمده محصول مورد استفاده در صنعت نوشیدنی شکر است که در تهیه آن دچار مشکل هستیم که با برطرف گشتن این مشکل، مسیر تولید همگام با سایر تولید‌کنند‌ها پشت سر گذاشته می‌شود.

عباس زاده در پایان گفت: حضور تولید‌کنندگان قوی در نمایشگاه باعث خوشحالی است و ما نیز در تلاشیم شاهد حضور هر چه بهتر برند مجتبی در نمایشگاه‌های آتی و در جایگاه‌های بین‌المللی باشیم و شعار یه حال خوش گروه صنایع غذایی مجتبی در رگهای همه مصرف‌کنندگان جاری باشد.

سرویس خبری: صنعت غذا

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *