اهم اخبار

مدیرعامل گروه صنایع غذایی نامی نو خواستار شد:ثبات نرخ ارز،نظارت صحیح و پرهیز از قیمتگذاری دستوری + ویدئو

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی “اگروفودنیوز”، مهندس امیررضا ثابت پی در حاشیه سی امین نمایشگاه ایران اگروفود ضمن مثبت ارزیابی کردن کیفیت این نمایشگاه، گفت : حضور بازدیدکنندگان و متخصصان بعد از دوران کرونا چشمگیر بود .

مدیرعامل گروه صنایع غذایی نامی نو بیان کرد: محصولات جدید این شرکت از اواخر سال گذشته به بازار عرضه شده و امسال نیز سبد تکمیل شده و ساندویچ های صبحانه نامی نو را عرضه کردیم که این میان وعده ها با استقبال خوب مصرف کنندگان مواجه شده است.

این کارآفرین صنایع غذایی تعامل و رفع تنش با کشورهای دیگر را اتفاق خوبی دانست و گفت: تاثیر این تنش زدایی در آینده و در قیمت مواد اولیه نمایان خواهد شد.

ثابت پی با ابراز امیدواری از ادامه روند کاهشی نرخ ارز گفت: امیدواریم با این اتفاق، قیمت ها در سطح تولید و عرضه کاهش یابد و اندکی از کوچک شدن سفره بخش متوسط جامعه جبران شود.

رئیس فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی با بیان اینکه از حاکمیت تنها ثبات اقتصادی می خواهیم،گفت: وقتی ثبات ایجاد شود،بخش خصوصی راه خود را پیدا می کند، مشکل تولیدکننده عدم ثبات است چرا که عدم ثبات اقتصادی،مواد اولیه تحت شعاع قرار می گیرد و روی برنامه ریزی و استراتژی شرکت ها تاثیر می گذارد و تولیدکنندگان را سردرگم می کند.

ثابت پی افزود: نظارت صحیح و پرهیز از قیمت گذاری دستوری نیز باعث کاهش قیمت ها خواهد شد چرا که قیمت را بازار تعیین می کند و شرکت های مختلف،قیمت خود را تعیین می کنند و همین رقابت بین شرکت ها باعث کاهش قیمت ها خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنایع غذایی نامی نو خاطرنشان کرد: جامعه به قدری پتانسیل دارد که اگر ثبات اقتصادی باشد شاهد رشد اقتصادی بالایی خواهیم بود و با توجه به اینکه تا ۱۰ سال آینده جمعیت کشور و نیروی کار جوان است، بهترین فرصت برای سیاستگذاری برای توسعه اقتصادی است.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *