اهم اخبار

مدیرعامل گروه صنعتی پارس مینو در گفتگو با اگروفودنیوز: بر خلاف کمبود مواد اولیه،عدم حضور رقبای خارجی در صنایع غذایی کشور باعث نشده که تولیدکنندگان از کیفیت محصولاتشان کم کنند

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

عدم حضور  رقبای خارجی باعث نشده که تولیدکننده از کیفیت محصولاتشان کم کند این در شرایطی است که هر روز با یک بحران دست و پنجه نرم می کنیم  یک روز کمبود روغن و یا شکر و مسائل دیگر .

دکتر وحید هوشنگ نژاد در سئوال خبرنگار پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی مبنی بر اینکه «کارآفرینان تا چه حد در شرایط سخت تحریمی کشور توانسته اند اهداف مختلف کشور از جمله اقتصاد مقاومتی، به رونق تولید کمک کنند “گفت:کسانی که در این شرایط تورمی کار تولید را انجام می دهند و ایجاد اشتغال می کنند به جز اینکه نیاز جامعه را برآورده کرده اند ،مایحتاج  و کالاهای مصرفی نیاز مردم  را در اختیارشان می گذارند .

مدیر عامل گروه صنعتی مینو  افزود :  خوشبختانه بسیاری از  بنگاههای اقتصادی نه تنها  نیروهای شاغلشان را تعدیل نکرده اند بلکه برای افزایش تولید مبادرت به استخدام  نیروهای جدید نیز می کنند.

این فعال صنایع غذایی  ادامه داد : البته افزایش قیمت مواد اولیه باعث شده است که نرخ فروش محصولات بیشتر شود باعث فشار اقتصادی به مصرف کننده می شود . حال تصور کنید این مصرف کننده شاغل نباشد. پس ببینید در این شرایط سخت اقتصادی کسانی که ایجاد کار  و درآمد می کنند و باعث گذران خانواده ها می شوند بسیار شغل شریف دارند . باید از آنها قدردانی شود

هوشنگ نژاد همچنین گفت : در خصوص رونق تولید با توجه به تحریم هایی که به کشورمان وارد شده است و همچنین با توجه به  جلوگیری واردات بسیاری از کالاهایی که مشابه آن در ایران قابلیت تولید دارد. بازار کالاهای ایرانی از رونق بالایی برخوردار شده است . به طور مثال اگر بخواهم در مورد صنعتی که در آن هستیم ( صنعت غذا و شیرینی و شکلات) صحبت کنم . این عدم حضور  رقبای خارجی باعث نشده که تولیدکننده از کیفیت محصولاتشان کم کند این در شرایطی است که هر روز با یک بحران دست و پنجه نرم می کنیم  یک روز کمبود روغن و یا شکر و مسائل دیگر.

سرویس خبری: صنعت غذا

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *