اهم اخبار

مدیرعامل گروه مرشدگوهر در گفتگو با اگروفودنیوز:فرهنگ استفاده از نان های حجیم رو به افزایش است+ ویدئو

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی”اگروفودنیوز”،مهندس محمود مرشدی مدیرعامل گروه مرشد گوهر در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه نان گفت: این شرکت در این نمایشگاه با بهینه کردن ماشین آلات قدیمی از دستگاه جدید خود رونمایی کرد و در این رویداد به نمایش گذاشت که بالاخره بخشی از تولید ،تولیدکنندگان صنعت نان و شیرینی را ارتقا دهد و کمکی هم به کیفیت محصولات تولیدی شود.

مدیرعامل گروه مرشد گوهر در خصوص واردات ماشین‌آلات گفت: با این نرخ‌ها که الان وجود دارد واردات نمیشود به‌ندرت گاها ماشین آلات وارد می‌شود که در ایران تولید نشود.

برای مشاهده واضح ویدیو روی مربع زیر کادر بزنید و ترجیحا فیلتر شکن خاموش باشد

مرشدی در خصوص حمایت دولت از صنعتگران بیان کرد: وقتی حمایت از تولید باشد ما باید بتوانیم مواد اولیه بهتر در دسترسمان باشد، قیمت‌ها بتواند که منطقی‌تر باشد و بتوانیم متریال و آلیاژ خاص را به راحتی وارد کنیم در‌ضمن مقداری بودجه برای سرمایه‌گذاری در اختیارمان باشد که چرخ صنعت بچرخد.

این فعال صنعت نان کشور در خصوص کیفیت نان کشور گفت:صنعت نان کشور راه خود را پیدا کرده و رو به جلوست و در کشورمان معمولا سرانه مصرف نان بالاست که در کشورمان در دو بخش بخش نان سنتی و صنعتی تولید داریم که تلاش می‌کنیم هر سال دستاوردهای بهتری داشته باشیم و بتوانیم با مشکلات کمتری بهترین عملکرد را داشته باشیم.

مدیرعامل گروه مرشدگوهر با بیان اینکه فرهنگ استفاده از نان صنعتی و حجیم با شیب ملایم رو به افزایش است ولی در سفره‌های مردم اقتصاد حرف اول در تعیین نوع نان می زند قطعا اگر که اقتصاد بهتر باشد و شرایط برابر باشد، قطعا نان صنعتی جای خود را در سفره های مردم تحمیل خواهد کرد.

مرشدی پانزدهمین نمایشگاه صنعت نان را از لحاظ زمان برگزاری را در بدترین زمان ممکن اعلام کرد و گفت:با این حال شرکتهای خوبی در این نمایشگاه حضور دارند و از نظر کیفی نمایشگاه در سطح قابل قبولی قرار دارد.

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *