اهم اخبار

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد: کشف و ضبط شیر آلوده و مخلوط ۵۰درصدی آب در یاسوج

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف و توقف محموله شیرآلوده با مخلوط۵۰ درصدی آب در شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اگروفودنیوز، براتعلی صالحی در حاشیه توقف یک دستگاه خودرو حمل شیر آلوده در شهر یاسوج به خبرنگاران گفت: با توجه به گزارشات مردمی و دامپزشکی استان مبنی بر اینکه شیرهای آلوده با بار میکروبی بالا و داشتن آب بیش از حد نرمال به استان کهگیلویه و بویراحمد وارد می شود که این مساله خطرات زیادی را برای مردم و مصرف کنندگان بوجود می آورد.

وی افزود: با همراهی و هماهنگی دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و دامپزشکی استان پس از بررسی‌های لازم امروز توانسته ایم یک دستگاه خودرو حمل شیر آلوده را متوقف کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: طبق گزارشات واصله روزانه ۵ دستگاه خودرو از این نوع شیر از استان‌های همجوار بعنوان ضایعات وارد استان کهگیلویه و بویراحمد می شود.

صالحی تصریح کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته آب موجود در شیر محموله متوقف شده، ۱۴ درصد از نرم کشوری بالاتر بود البته بار میکروبی این محموله نیز در حال بررسی و آزمایش است که قطعا با میکروبی بالایی خواهد داشت. اضافه کردن آب را برای پایین آوردن بار میکروبی شیر انجام می دهند.

وی ادامه داد: گزارشات رسیده حاکی از این است که برخی از این نوع محموله ها تا ۵۰ درصد شیر وارد شده به استان کهگیلویه و بویراحمد آب است که این موضوع سلامت و جان مردم را به خطر می اندازد.

سرویس خبری: استان ها

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *