اهم اخبار

مدیر اجرایی شرکت حلاوت پردیس در گفت و گو با اگروفودنیوز: تولیدکنندگان با چالش فقدان ثبات در قیمت و کمبود مواد اولیه مواجه هستند

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

حسین ولی نژاد گفت: مهم ترین چالش پیش روی تولیدکنندگان، فقدان ثبات در قیمت و کمبود مواد اولیه است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، مدیر اجرایی شرکت حلاوت پردیس در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه شیرینی و شکلات به خبرنگار ما گفت: شرکت حلاوت پردیس در پی همکاری با برند لاویش که قدمت چهارساله دارد سهم خوبی در صادرات به عراق، افغانستان، پاکستان و سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس نظیر عمان دارد.

وی بیان کرد: محصولات این شرکت در حال حاضر در هفت فروشگاه زنجیره ای نظیر هایپرمی، اِتکا، رفاه، شهروند و فروشگاه های مجازی نظیر اوکالا و دیجی کالا موجود است.

ولی نژاد خاطر عنوان کرد: محصولات جدید شرکت حلاوت پردیس شکلات های تکه ای مناسب جهت استفاده بر روی کیک، شکلات های چیپسی و تافی با رویه شکلات است که نتیجه پژوهش های واحد تحقیق و توسعه این شرکت می‌باشد.

این مقام مسئول در شرکت حلاوت پردیس در پایان خاطر نشان کرد: برای همه کسانی که در صنعت غذا و سایر صنایع فعالیت دارند، آرزوی حال دل خوب و فعالیت توام با عشق به وطن و رونق داخلی را دارم تا بتوانیم آنچه شعار سال است با حمایت یکدیگر، ایجاد فضای مناسب و حمایت فکری دولت مردان عملی کنیم.

سرویس خبری: صنعت غذا

ملیکا غضنفری

نویسنده

ملیکا غضنفری

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *