اهم اخبار

مدیر کارخانه شرکت بینارزن: عوامل سیاسی و منطقه‌ای باعث به هدف نرسیدن برنامه‌ریزی طولانی مدت یک صنعتگر می‌شود+ویدئو

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

علی ابدی معتقد است عوامل سیاسی و منطقه‌ای باعث به هدف نرسیدن برنامه‌ریزی طولانی مدت یک صنعتگر می‌شود و همچنین برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت نیز سرمایه‌گذاری را سخت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، علی ابدی مدیر کارخانه شرکت بینارزن (برند لانزا) در حاشیه سی‌امین نمایشگاه ایران اگروفود در خصوص فعالیت این شرکت به خبرنگار ما گفت: تولید شیر خشک صنعتی، پودرهای پنیر و آب پنیر و تامین مواد اولیه کارخانه‌های صنایع غذایی از فعالیت این شرکت است.

ابدی بیان کرد: این شرکت از حدود ۵ سال پیش در زمینه تولید انواع طعم دهنده‌ها، اسانس‌ها و رنگ‌های طبیعی خوراکی در صنایع غذایی فعالیت دارد و همچنین اقدام به تولید محصولات فینیش پروداکت که در بازارهای جهانی نیز پرطرفدار است کرده است.

وی در خصوص صادرات عنوان کرد: کشورهای آلمان، ایتالیا، روسیه و کشورهای همسایه مقصدهای صادراتی این شرکت است.

این فعال صنایع غذایی کشور ضمن اشاره به چالش‌های همیشگی این صنعت خاطر نشان کرد: تغییر قیمت ارز و عدم ثبات سیاست گذاری از معضلات عمده صنعت غذا است.

وی در ادامه افزود: عوامل سیاسی و منطقه‌ای باعث به هدف نرسیدن برنامه‌ریزی طولانی مدت یک صنعتگر می‌شود و همچنین برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت نیز سرمایه‌گذاری را سخت می‌کند.

علی ابدی در پایان نمایشگاه امسال را مثبت ارزیابی کرد و گفت: باید نمایشگاه تخصصی‌تر برگزار گردد و برندهای خارجی بیشتری در این رویداد مشارکت داشته باشند زیرا رقابت در بازارهای بین‌المللی بسیار وسیع و کارآمدتر است و امیدوارم صنعت غذای ایران در جایگاه اصلی خود در دنیا قرار بگیرد.

سرویس خبری: صنعت غذا

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *