اهم اخبار

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان؛ تخصیص ۱۱۵۱ تن سهمیه آرد جهت مواکب اربعین حسینی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

امید جهان نژادیان از اختصاص ۱۵۱ تن آرد خبازی جهت تحویل به مواکب مستقر در کشور عراق و ۱۰۰۰ تن آرد برای مصرف مواکب مستقر در مرزهای استان در ایام اربعین خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایسنا؛ امید جهان نژادیان با اشاره به اقدامات غله خوزستان در اربعین ۱۴۰۱ اظهار کرد: در اربعین امسال ۱۵۱ تن آرد خبازی جهت تحویل به مواکب مستقر در کشور عراق و ۱۰۰۰ تن آرد برای مصرف مواکب مستقر در مرزهای استان اختصاص یافته است.

وی افزود: در مرحله نخست و با پیگیری استاندار و موافقت ستاد عتبات عالیات استان، ۶۰۰ تن آرد خبازی سهمیه مواکب حسینی در اختیار کارخانه تولید نان صنعتی تک نان قرار گرفت تا برای اولین بار در سال جاری به منظور رعایت شرایط بهداشتی و جلوگیری از هرگونه انحراف، به جای آرد خام، نان بهداشتی در اختیار مواکب مرزی قرار گیرد.

جهان نژادیان تصریح کرد: با تمهیدات اندیشیده شده نان مورد نیاز مواکب به صورت روزانه تولید، بسته‌بندی و در وعدهای مصرف در اختیار مواکب در شهرستان‌های مرزی قرار می‌گیرد.

وی با تقدیر از حوزه‌های متولی رسیدگی به زائرین گفت: این اقدام علاوه بر جلوگیری از هر گونه سوءاستفاده موجب شده تا مواکب مستقر در مرز بتوانند نان کاملا بهداشتی و سالم را در اختیار زائرین حسینی قرار دهند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد: همچنین در راستای رسیدگی و ارائه خدمات به زائرین با استقرار یک دستگاه نانوایی سیار در شهرستان اندیمشک با نظارت و هماهنگی ستاد عتبات عالیات شهرستان نسبت به تامین نان اقدام شد.

سرویس خبری: استان ها

منبع: ایسنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *