اهم اخبار

عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا: کاهش میزان مرگ و میر کرونایی در روز های اخیر خیلی به محدودیت ها ارتباطی ندارد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مردانی گفت: کاهش میزان مرگ و میر که طی چند روز شاهد آن هستیم خیلی ارتباطی به این محدودیت ها ندارد. تاثیر محدودیت های کرونایی در میزان مبتلایان و فوتی ها در ابتدای دی ماه خودش را نشان می دهد و امیدواریم که به طرز فاشی از مرگ و میر کم شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، به نقل از سایت خبری مدارا؛ مسعود مردانی، عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا گفت: حتما اعمال محدودیت ها در کم کردن موارد بیماری تاثیر دارد و انشاالله تجزیه و تحلیل میزان کم شدن موارد بعد از ۲ هفته تهیه و به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی ادامه داد: ادامه این محدودیت ها بستگی به میزان تاثیر محدودیت ها دارد. اگر این محدودیت های کرونایی میزان ورودی ما را کم کند ممکن است محدودیت ها برای مشاغل خاصی بر طرف شود.

مردانی گفت: کاهش میزان مرگ و میر که طی چند روز شاهد آن هستیم خیلی ارتباطی به این محدودیت ها ندارد. تاثیر محدودیت های کرونایی در میزان مبتلایان و فوتی ها در ابتدای دی ماه خود را نشان می دهد و امیدواریم که به طرز فاحشی از مرگ و میر کم شود.

عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا با اشاره به واکسن کرونا گفت: در دنیا به صورت جدی بر روی واکسن کرونا کار می شود و خیلی از کشور ها شروع به ساخت آن کردند اما هنوز سازمان جهانی بهداشت واکسن استاندارد تایید شده را معرفی نکرده و به محض اینکه سازمان بهداشت جهانی واکسن مورد تایید را معرفی کند ایران هم قصد دارد در مرحله اول ابتدا وارد کند و بعد با استفاده از تکنولوژی و توانمندی دانشمندان داخلی بتواند تولید کند.

منبع: مدارا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *