اهم اخبار

مشکلی در تامین و توزیع آرد نداریم/ با عرصه خارج از شبکه آردهای دولتی برخورد می‌شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: مشکلی در تامین و توزیع آرد مورد نیاز واحدهای نانوایی وجود ندارد و با عرضه آرد دولتی خارج از شبکه نانوایان سنتی برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از تسنیم؛ مسعود امراللهی مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در واکنش به تعطیلی تعدادی از نانوایی ها در برخی استان های کشور به دلیل نداشتن آرد اظهار داشت: مشکلی برای تامین آرد مورد نیاز واحد های نانوایی در کشور وجود ندارد در صورتی که واحد نانوایی اعلام می‌کند آرد ندارد باید به صورت موردی بررسی شود.

وی افزود: سهمیه آرد نانوایی ها بر اساس تعریف اتحادیه های نانوایی به شکل نوع یک و دوم با قیمت دولتی اختصاص یافته است. 

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: در صورتی که مشکلی در اختصاص سهمیه یک واحد نانوایی وجود دارد باید مشکل را از اتحادیه پیگیری کرد.

وی تصریح کرد:  تیم های بازرسی وزارت جهادی کشاورزی برای جلوگیری از عرضه آرد  خارج از شبکه نظارت دارند تا آردهای دولتی خبازی به واحد های صنف و صنعت و شیرینی فروشی ها راه پیدا نکند.

وی اظهارداشت: صنف زحمت کش نانوایان سنتی را افراد متعهد و دلسوزی تشکیل می‌دهند که با شرایط سختی در حال فعالیت هستند اما واحدهایی که احتمالا پروانه ندارند ممکن است آردهای دولتی را خارج از شبکه و به صورت غیر مجاز توزیع می‌کنند که با آنها برخورد می‌شود.

سرویس خبری: کشاورزی

منبع: تسنیم

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *