اهم اخبار

معاون شرکت پشتیبانی امور دام خبر داد : خرید مرغ بر اساس استاندارد بازارهای جهانی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

معاون پشتیبانی تولید و سرمایه‌گذاری شرکت پشتیبانی امور دام از سیاست‌گذاری جدید این شرکت در راستای خریداری مرغ و حمایت از تولیدکنندگان این عرصه بر پایه انطباق با استاندارد بازارهای جهانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در یزد، محمدرضا حزبئی در مراسم تودیع و معارفه مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان یزد که با حضور مسئولان اجرایی و تولید‌کنندگان عمده این بخش برگزار شد، با تاکید بر ضرورت تأمین امنیت غذایی جامعه، گفت: در حال حاضر در بسیاری از اقلام پروتئینی و کشاورزی از جمله گوشت مرغ، گوشت قرمز، گندم و غیره به مرز خودکفایی رسیده‌ایم و در برخی از آنها از جمله گوشت مرغ جزو صادر‌کنندگان قلمداد می‌شویم؛ به طوری که هم‌اکنون در کشور ۳۰۰ هزار تن گوشت مرغ مازاد بر نیاز تولید می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا ضرورت دارد که با برنامه‌ریزی مناسب در جهت ورود به عرصه صادرات و یافتن بازارهای جهانی برای آن اقدام کنیم.

حزبئی با اشاره به این که لازمه ورود به بازار بین‌المللی رعایت کیفیت در تولید و تطابق با استانداردهای جهانی است، از سیاست‌گذاری جدید این شرکت در راستای حمایت از تولیدات با کیفیت و منطبق با این استانداردها خبر داد.

معاون شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: شرکت پشتیبانی امور دام، سازمان دامپزشکی و معاونت بهبود تولیدات دامی در این خصوص رسالت سنگینی را به عهده دارند تا با همکاری و هماهنگی با هم، تولید مواد پروتئینی را به این سمت هدایت کنید.

در پایان این مراسم از خدمات “علی زعیم حسینی” در طول دوران مدیریت در شرکت پشتیبانی امور دام استان یزد تقدیر شد و “سیّد ابوالفضل وکیلی” به عنوان مدیر جدید این شرکت معرفی شد.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *