اهم اخبار

معاون وزیر جهاد مطرح کرد؛ تعامل با تشکل‌ها و اتحادیه‌ها به عنوان بازوان اجرایی دولت

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی بر تعامل بیشتر با تشکل‌ها و اتحادیه‌ها با این سازمان به عنوان بازوان اجرایی سازمان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، اسماعیل قادری‌فر در نشست مشترک با اتحادیه مرکزی شرکت‌های تعاونی تولید روستایی ایران با ابراز امیدواری نسبت به ارتباط و همکاری بیشتر با تشکل‌ها و اتحادیه‌ها به عنوان بازوهای اجرایی سازمان، گفت: در جهت انسجام بیشتر کارها و تحقق هر چه سریع‌تر اهداف عالی سازمان، در سال جاری تصمیم گرفتیم با دریافت برنامه از اتحادیه‌های سراسری بخش کشاورزی و روستایی نقشه راهی تهیه کرده و در قالب برنامه‌ای مدون و منسجم به آن عمل کنیم .

وی افزود: در سال زراعی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ سازمان مرکزی تعاون روستایی به مباشرت اتحادیه تعاونی تولید مجری طرح کشت قراردادی برنج در کشور خواهد بود و تجربیات کشت قراردادی گندم در ده استان کشور در سال گذشته، مطمئنا الگوی مناسبی برای مکانیسم و ساختار کشت قراردادی برنج تحت نظارت اتحادیه خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ضمن ابراز امیدواری به ورود اتحادیه تعاونی تولید به بحث انتقال تکنولوژی، خاطرنشان کرد: اتحادیه مرکزی شرکت‌های تعاونی تولید نقش مهمی در حضور پررنگ و موثر شرکت‌های دانش‌بنیان در فعالیت‌های شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی کشور دارد و می‌تواند الگوی مناسبی در راستای تحقق شعار سال برای سایر اتحادیه‌های سراسری شود.

محمدی معاون توسعه تعاونی‌ها، تشکل‌ها و نظام‌های بهره برداری نیز با تاکید بر ضرورت برنامه‌محور بودن اتحادیه‌های سراسری و بهره گیری از روش‌های نوین همراه با خلاقیت و نوآوری در توسعه فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش رو، خواستار افزایش تعامل اتحادیه با مدیران و کارشناسان معاونت توسعه تعاونی‌ها، تشکل‌ها و نظام‌های بهره‌برداری سازمان شد.

در پایان جلسه مقرر شد برگزاری جلسات هم اندیشی با دستور کارهای مشخص برای بهبود امور فعالیت های اتحادیه ادامه پیدا کند.

سرویس خبری: کشاورزی

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *