اهم اخبار

معاون وزیر جهاد کشاورزی؛ قوه‌ای مستقل در برابر قوای سه گانه/مسئولین محترم، مانع زدایی را از اینجا شروع کنید+ ویدئو

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

گلایه شدید انجمن پالایشگاه‌های غلات از عدم تخصیص ذرت طی چهار ماه اخیر توسط سرپرست معاونت توسعه بازرگانی وزارت کشاورزی

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی”اگروفودنیوز”،بیش از ۴ ماه از تصمیم سلیقه‌ای معاون توسعه بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر قطع سهمیه ذرت صنایع پالایشگاهی می‌گذرد. تا کنون ورود مسئولین ذیربط در سه قوه کشور برای جلوگیری از تداوم این اقدام غیرقانونی نتیجه ای در پی نداشته است. شرایطی که تولید ۷ هزار واحد صنعتی پایین دستی شامل صنایع دارویی، غذایی، ‌بهداشتی و سلولزی را در آستانه نابودی و تعطیلی قرار داده‌است.

این بحران عجیب درحالی شکل گرفته که پیش از این مصوبات قانونی در خصوص اختصاص ذرت به صنایع پالایشگاهی از طریق صنایع بازارگاه توسط معاون اول رئیس جمهور به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

اگروفودنیوز(صنعت غذا و کشاورزی): در سال افزایش تولید و دستورات مکرر مقام رهبری و ریاست محترم جمهوری در خصوص رفع موانع و همگاری با تشکل ها و تولیدکنندگان کشور، وقوع چنین مسائلی بیش از پیش نشاندهنده عدم تمایل بخشی از مدیران بخش میانی ، تصمیمات جزیره ای آنهای و همچنین غفلت از دستورات و تفکرات مقام های حمایتگرانه بخش تولید است. لذا باعث امید است مانع زدایی از اینجا آغاز شود ، رسانه ها نیز همگام با صنعت و بخش خصوصی وظیفه روشنگری و اطلاع رسانی و عملکرد مثبت مسئولین را در این حوزه بتوانند پوشش دهند

منبع: جهان صنعت

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *