اهم اخبار

مهران مدیری سفیر برند رفاه شد؛ مدیری: خودم را عضو خانواده رفاه می‌دانم/ برای عمل به مسئولیت اجتماعی خود به‌عنوان بازیگر به میدان آمده ام

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مهران مدیری بازیگر، نویسنده و کارگردان مطرح کشور طی انعقاد قرارداد همکاری به‌عنوان سفیر برند شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه معرفی شد.

به گزارش صنعت غذا و کشاورزی، از روابط‌عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، مهران مدیری بازیگر، نویسنده و کارگردان مطرح کشور طی انعقاد قرارداد همکاری در تاریخ ۱۵ مردادماه سال‌جاری به‌عنوان سفیر برند شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه معرفی شد.

در این مراسم که با حضور مدیران عالی‌رتبه شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، مهران مدیری و اهالی رسانه در ساختمان اصلی ستاد مرکزی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه برگزار شد، رسول محمدی عضو محترم هیا‌ت‌مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با سخنرانی در ابتدای برنامه ضمن ابراز خوشحالی از همکاری با این هنرمند مطرح عنوان کرد: «باتوجه به اینکه آقای مدیری شخصیتی است که همواره شادی را برای ما به ارمغان آورده، ایشان را به‌عنوان سفیر خود در بحث مسئولیت اجتماعی انتخاب کردیم تا حال خوب و شادی بیشتری را برای مردم خود به ارمغان بیاوریم. ما به حوزه مسئولیت اجتماعی پایبند هستیم و در تلاشیم تا کارهای مثبتی را در این زمینه پیش ببریم. امسال با کمک آقای مدیری برنامه‌های دیگری را در این حوزه طراحی می‌کنیم و امیدواریم در جهت بهبود رفاه و حال خوب مردم سهمی داشته باشیم.»

مهران مدیری نیز در این نشست گفت: «شخصا هیچ‌گاه در بحث تبلیغات نبوده‌ام و اکنون به دلیل بعد مسئولیت اجتماعی این کار آن پذیرفتم و از آن استقبال می‌کنم؛ چراکه بنابر این همکاری قرار است بخشی از فروش فروشگاه رفاه در تمام کشور به مسائل مختلفی همچون کودکان کار، بیماران تالاسمی و هر آنچه در جامعه ما با مشکل مواجه است اختصاص داده شود. به نظرم یک همکاری خوب و مفید با فروشگاه رفاه در حال شکل‌گیری است؛ این کار یک نوع مسئولیت اجتماعی است، بنابراین در شرایطی که ما به سر می‌بریم این توافق می‌تواند کمک شایانی به افراد زیادی در جامعه کند. بارها گفته و بازهم می‌گویم در شرایطی هستیم که فقط خودمان باید به خودمان کمک کنیم.»

وی ادامه داد: «بر اساس همکاری شکل گرفته قرار است هر فردی که از فروشگاه رفاه در سراسر کشور خرید می‌کند، هزار تومان از آن به دانش‌آموزانی که توان تامین هزینه تحصیل و لباس خود را ندارند اختصاص پیدا کند. چنین اتفاقی از سوی من همواره با استقبال همراه شده و می‌شود؛ چراکه این مبلغ بسیار بزرگی است که در مرحله اول قرار است ۱۰۰ تا ۱۵۰هزار دانش‌آموز را تحت پوشش قرار دهد. در مرحله دوم نیز برنامه‌ریزی شده تا به مادرانی که در تامین هزینه‌هایشان با مشکل مواجه هستند کمک شود. طی این توافق بخشی از فروش روزانه، ماهانه و سالانه این فروشگاه به مسائل و مشکلات مختلفی که در کشور است اختصاص داده می‌شود؛ مانند کودکان کار، فراهم کردن وسایل تحصیل برای کودکان بی‌بضاعت، کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا، بیماران تالاسمی و سرطانی.»

مدیری درباره نوع همکاری خود نیز توضیح داد: «این کار قرار است با حضور من در تیزرهای تبلیغاتی، بیلبوردها و مکان‌های دیگر انجام شود. اکنون عضو خانواده رفاه هستم و هرکاری از دستم بر بیاید انجام می‌دهم تا بتوانم به مردم کمک بیشتری کنم. پذیرفتن این موضوع از طرف من با کمال میل بود، چون می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات خانواده‌ها را رفع کند. به هر حال روز به روز شرایط کشور دارد بهتر می‌شود ]می‌خندد[ و ما فکر کردیم این تنها کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.»

وی همچنین درباره بحث تبلیغات و دستمزدی که در این پروژه دریافت می‌کند، بیان کرد: «در حقیقت رفاه نیازی به تبلیغ ندارد، این بنگاه اقتصادی سال‌هاست که تاثیر خود را در عرصه اقتصاد ایران ثابت کرده و من هم به خاطر بحث مسئولیت اجتماعی در این پروژه حضور پیدا کردم. حالا می‌شود گفت که من خودم را عضو خانواده رفاه می‌دانم. باید بگویم برای عمل به مسئولیت اجتماعی خود به‌عنوان بازیگر به میدان آمده‌ام.»

مدیری همچنین درباره نظارت روی درست اجرا شدن این پروژه برای جلوگیری از حواشی بعد از آن اظهار داشت: «وقتی مبلغ‌های بزرگی به این صورت در حال جابه‌جایی باشد، دستگاه‌های نظارتی روی آن نظارت لازم را انجام می‌دهند. یکی از این دستگاه‌ها تلویزیون است که چون تیزرها از آن پخش می‌شود نظارت لازم را دارد. علاوه‌بر آن نیز دستگاه‌های دیگر نظارت لازم را انجام می‌دهند که در ادامه این روند قطعا همه جزئیات آن اعلام می‌شود.»

وی افزود: «در تمام این سال‌ها پروژه‌های تبلیغاتی بسیاری پیشنهاد شده بود ولی هیچ‌کدام را قبول نکردم و این‌بار نیز به دلیل شرایطی که در آن هستیم و باتوجه به تعریفی که در این پروژه از مسئولیت اجتماعی می‌شود، آن را قبول کردم.»

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *