اهم اخبار

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت تریشه:پروتئین گیاهی با تشابه شکل ظاهری و طعم دارای مزایای بیشتری نسبت به گوشت قرمز است+ ویدئو

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی”اگروفودنیوز”،مهندس مجتبی عشقی، نایب رئیس هیئت مدیره شرکت تریشه گفت:از چهار سال پیش ، به این نتیجه رسیدیم که باید یک محصول جایگزین گوشت حیوانی به بازار عرضه کنیم به خصوص اینکه گوشت قرمز رفته رفته از سبد غذایی بسیاری از مردم در حال حذف شدن است.

عشقی افزود :با راه اندازی ماشین آلات مرتبط و واحد تحقیق و توسعه ،از سال گذشته این پروتئین گیاهی را تولید کردیم که از مزایای رقابتی این محصول می توان به عدم مضرات گوشت قرمز و همچنین وجود اسیدهای آمینه و پروتئین و ویتامین های و مواد معدنی بیشتری از گوشت دارد .

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت تریشه بیان کرد: این محصول از بعد اقتصادی حدود یک چهارم گوشت قرمز برای فروش در نظر می گیریم و از آنجاییکه بعد از فرآیند پخت حجمش زیاد می شود و از نظر اقتصادی برای مصرف کننده هزینه کمتری دارد.

عشقی خاطر نشان کرد : پروتئین گیاهی از نظر بافت و طعم شباهت های زیادی به گوشت قرمز دارد.

این تولید کننده بیان کرد: محصولات این شرکت در تهران،مشهد،اصفهان، شیراز و نیشابور توزیع می شود و در بسیاری از فروشگاههای زنجیره ای از جمله شهروند،هایپرمی،هایپر استار،اتکا و فروشگاههای ارگانیک عرضه می شود.

نایب رئیسه شرکت تریشه افزود: در یک ماه گذشته به عنوان یک محصول جدید تعرفه صادراتی را اخذ کردیم و این محصول به زودی به بازارهای روسیه و افغانستان صادر می شود.

وی در پایان سی امین نمایشگاه ایران اگروفود را خوب ارزیابی کرد و گفت: بیشتر بازدیدکنندگان در این نمایشگاه با دید تخصصی به محصولات نگاه می کنند و از این جهت این نمایشگاه را نسبت به سایر نمایشگاهها متمایز می کند.

امیررضا اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *