اهم اخبار

نقش بازرسان در دستیابی به امنیت غذایی و آرامش بازار

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

نماینده ولی فقیه وزارت جهاد گفت: نقش بازرسان در دستیابی به امنیت غذایی و آرامش در بازار داخلی محصولات کشاورزی بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از وزارت جهاد کشاورزی؛ سیدحسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در نشست هم‌اندیشی مدیران معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نقش بازرسان در دستیابی به امنیت غذایی و آرامش در بازار داخلی محصولات کشاورزی بسیار حائز اهمیت است.

او افزود: نقش بازرسی در رسیدن خدمات دولت به مردم و گروه‌های هدف بسیار موثر است و اعتماد مردم را نسبت به دولت تقویت می‌کند.

ربانی ادامه داد: بازرسان نقش داور و قاضی را در بازار ایفا می‌کنند و حق مردم و حاکمیت بر ذمه آن‌ها است.

او با بیان اینکه برنامه جامع نیازمند یک مجری توانمند است، گفت: اگر مجری درست عمل نکند برنامه با مشکل مواجه می‌شود، لذا منابع انسانی شایسته سرمایه‌های وزارت جهاد کشاورزی هستند و حمایت از این سرمایه رمز موفقیت معاونت توسعه بازرگانی خواهد بود.

نماینده، ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بر برگزاری دوره‌های آموزشی تاکید کرد: باید دوره‌های آموزشی برای منابع انسانی مطابق با سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی برگزار شود و سیاست‌های نظارتی وزارتخانه برای نیروی انسانی تبیین می‌شود.

او گفت: بازرسان وزارت جهاد کشاورزی باید با مردم با عدالت و انصاف برخورد کنند.

سرویس خبری: کشاورزی

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *