اهم اخبار

هرگونه افزایش قیمت نان غیرقانونی است

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هرگونه افزایش قیمت نان در کشور غیرقانونی است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، از روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان؛ این نهاد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هرگونه افزایش قیمت نان در کشور غیرقانونی است.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اعلام قیمت ۲۵ قلم کالای اساسی توسط وزارت جهاد کشاورزی از جمله انواع نان، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد بر اساس دستورالعمل‌ها و ضوابط تدوین شده قبل، هرگونه تغییر در قیمت نان پیش از این به کارگروه‌های استانی گندم، آرد و نان با ریاست استانداران سراسر کشور واگذار شده و قیمت‌های اعلامی اخیر توسط وزارت جهاد کشاورزی صرفاً مربوط به شهر تهران است که پیش از این در کارگروه استانی مصوب شده و ارتباطی به سایر استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور ندارد.

بر اساس این گزارش، قیمت‌های اعلامی شهر تهران نیز پیش از این در کارگروه گندم، آرد و نان استان تهران مصوب شده و در حال اجراست و می‌بایست رعایت شود و هیچ گونه افزایشی نباید صورت گیرد.

بدیهی است تمام بازرسان سازمان‌های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن تجارت و اتاق اصناف سراسر کشور مکلف‌اند با هر گونه افزایش قیمت انواع نان برخورد قانونی لازم معمول و پرونده تخلف برای برخورد قانونی در اسرع وقت به شعب سازمان تعزیرات حکومتی ارسال کنند.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *