اهم اخبار

هنوز متولی برند حلال در کشور مشخص نیست

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

عضو انجمن محصولات پروتئینی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه های تخصصی می تواند به کاهش شایعات درباره گوشت، مرغ و فرآورده های این محصولات کمک کند، گفت:هنوز مشخص نیست متولی صنعت غذای حلال کیست.

 

 

به گزارش خبرنگار مهر، هرمز مهبد، عضو انجمن محصولات پروتئینی و صنایع وابسته در نشستی خبری با اشاره به اینکه شایعات پیرامون گوشت، مرغ و فرآورده‌های این محصولات زیاد است، گفت: باید با فرهنگ سازی به کاهش این شایعات کمک کنیم، یکی از راه‌های کاهش این شایعات نیز برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی است که تولید کنندگان، واردکنندگان و مصرف کنندگان در ارتباط مستقیم با یکدیگر قرار می‌گیرند و مصرف کننده می‌تواند به طور شفاف در این زمینه با تولیدکننده و واردکننده بحث و گفتگو کند در نهایت شفاف سازی حاصل می‌شود.

وی درباره برگزاری سومین نمایشگاه میتکس (محصولات پروتئینی و صنایع وابسته) از ۲۸ آبان تا یک آذر در تهران، افزود: تیرماه سال آینده این نمایشگاه در تورنتو، در سال ۲۰۲۱ در یکی از کشورهای آفریقایی و سال ۲۰۲۲ در استرالیا برگزار می‌شود.

مهبد با تاکید بر اینکه مساله فعلی تمام صنایع فروش است و یک صنعت برای زنده ماندن احتیاج به فروش دارد، گفت: افزایش نرخ ارز موجب شده بازدید تمام نمایشگاه خارجی به شدت کاهش داشته باشد.

وی درباره برند حلال نیز افزود: بحث حلال در کشور ما یکی از مقوله‌های چالش برانگیز است چون اصلاً معلوم نیست متولی آن در کشور ما کیست.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *