اهم اخبار

وزیر جهاد کشاورزی: تولید شیلات کشور۴۰برابر شده است/رشد ۳برابری تولید محصولات کشاورزی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

وزیر جهاد کشاورزی از رشد ۴۰ برابری تولید شیلات کشور و رشد ۳ برابری تولید همه محصولات کشاورزی طی ۴۰ سال انقلاب اسلامی خبر داد.

 

 

به گزارش خبرنگار مهر محمود حجتی پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه تجدید میثاق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با آرمان‌ها امام راحل با اشاره به افزایش ۴۰ برابری تولید شیلات کشور در طول انقلاب اسلامی گفت: ابتدای انقلاب تولید شیلات کشور در حدود ۳۰ هزار تن در سال بود، اما اکنون شاهد تولید یک میلیون ۲۰۰ هزار تن شیلات در سال هستیم.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تمامی محصولات تولیدی کشاورزی در ابتدای انقلاب سالیانه در حدود ۴۰ میلیون تن بود که این عدد با رشد ۳ برابری در پایان سال زراعی ۹۷ به عدد ۱۲۲ میلیون تن رسید.

وی با اشاره به شعار سال و رونق تولید گفت: وزارت جهاد کشاورزی در سال جاری افزایش بهره وری آب و افزایش راندمان آبیاری را هدف گذاری کرده است و سرمایه گذاری‌های خوبی در این زمینه انجام شده است، با استفاده درست و اصولی از آب باران‌های بهاری باید قدر این نعمت الهی را بدانیم.

حجتی افزایش تولید محصولات کشاورزی در شرایط تحریم را سبب افزایش ثروت ملی دانست و گفت: امروز دشمنان جنگ سخت اقتصادی را علیه نظام اسلامی ایران به راه انداخته‌اند و هدف اصلی وزارت جهاد کشاورزی رفع وابستگی کشور در حوزه تأمین نیازهای اساسی مردم است.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *