اهم اخبار

پیاز داغ طلایی سمیه، یک محصول جدید و کاربردی روانه بازار شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

پیاز داغ طلایی سمیه، یک محصول جدید و کاربردی است که در فروشگاههای تهران و برخی شهرستان ها ارائه می شود

به گزارش اگروفودنیوز،محصول جدید شرکت سمیه پیاز داغ است که با دو بسته بندی ۱۲۰ و ۲۱۰ گرمی دغدغه  زمان طولانی  برای تهیه پیاز داغ را در آشپزی مرتفع کرده است. با پیاز داغ های این شرکت غذاهای شما طعم دلخواه خود را پیدا میکند.
پیاز داغ طلایی سمیه، محصولی جدید و کاربردی است که هم برای پخت و هم در تزیین غذا قابل استفاده و مناسب است.

پیاز یکی از سبزیجات قدیمی دنیاست که با دارا بودن خواص و طعم بینظیری که دارد نقش مهمی در طعم دهندگی غذاهای مختلف دارد تا حدی که برخی آشپزی را بدون آن غیرممکن میدانند. به نحوی که تهیه پیاز داغ (سرخ شده) برای پخت یا تزیین غذا علاوه بر اینکه توسط مادران و مادربزرگ ها به ما منتقل شده، توصیه تمامی آشپزها نیز میباشد.

اما با توجه به اینکه فرآیند خرد کردن، آبگیری، سرخ کردن پیاز داغ زمان بر بوده و با شرایط دنیای امروز سازگار نیست، دسترسی به پیازداغ آماده کمک شایانی به صرفه جویی در زمان آشپزی ایجاد میکند.

شرکت فرآورده های غذایی سمیه، محصول پیاز داغ طلایی، خود را با توجه به این موضوع و اهمیتی که  پخت غذاهای اصیل ایرانی قائل است، تهیه و در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار داده است.

 

از ویژگیهای پیازداغ طلایی سمیه می توان به  سرخ شده و طلایی ،  بدون روغن اضافه ،  استفاده آسان بهنگام طبخ ،  دارای آخرین استانداردهای کیفی اشاره کرد.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *