اهم اخبار

چتر هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری بر سر سیل زدگان/ کمک چهار میلیارد ریالی به سیل زدگان

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

چتر هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری بر سر سیل زدگان، چهار میلیارد ریال به سیل زدگان کمک کردند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی ( اگروفودنیوز)؛ مدیر عامل هلدینگ صنایع غذایی ، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر حمایت از سیل زدگان گفت: در این راستا از سه شرکت پیچک، فرآورده های شیلاتی بندر عباس و صنایع لبنی اراک (صلا) روز دوشنبه در مجموع مواد غذایی به ارزش بالغ بر یک میلیارد ریال به مناطق سیل زده شمال کشور ارسال شد.

دکتر فخرالله مولایی افزود: این مواد شامل کنسرو لوبیا، تن ماهی و فرآورده های لبنی می باشد.

وی تصریح کرد: همچنین مجموع کمک های شرکت های تحت پوشش صنایع شیر ایران (پگاه) به مناطق سیل زده شمال کشور شامل شیر و شیر های طعم دار، پنیر ، ماست، شیرخشک نوزاد و…. بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان بوده است که پیش از این ارسال شده است.

مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی ، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری خاطر نشان کرد: شرکت حمل و نقل جاده ای فجر جهاد نیز که از شرکت هاى دیگر این هلدینگ است، تریلى هاى باربرى خود را به صورت رایگان در اختیار سازمان هلال احمر قرار داده تا این سازمان بتواند با سرعت بیشترى مایحتاج لازم را به آسیب دیدگان سیل برساند.

 

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *