اهم اخبار

چرا رونالدو «کوکاکولا» را کنار زد؟ +ویدئو

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

کریستیانو رونالدو شب گذشته در نشست خبری با کنار گذاشتن نوشابه کوکاکولا و ترغیب کردن مردم به استفاده از آب، موجی از واکنش‌ها را به همراه داشت.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، کریستیانو رونالدو شب گذشته در نشست خبری پیش از بازی پرتغال و مجارستان با کنار گذاشتن نوشابه «کوکاکولا» به سوژه اصلی رسانه‌ها بدل شد.

او به هنگام نشستن بر روی صندلی، نوشابه کوکاکولا را برداشت و به مخاطبان حاضر در جلسه گفت:‌ آب بنوشید.

رونالدو یکی از مخالفان استفاده از نوشابه و غذاهای فراوری شده است و بارها این مسئله را ادعا کرده است. او در سال ۲۰۲۰ در یکی از مصاحبه‌های خود اعلام کرد که پسرش نوشابه کوکاکولا مصرف می‌کند و او از این بابت بسیار ناراحت است.

چرا رونالدو «کوکاکولا» را کنار زد؟

کریستیانو گفت: ما خواهیم دید که پسرم یک روز بازیکن فوق العاده ای خواهد شد ولی در حال حاضر او بهترین نیست زیرا کوکاکولا می‌نوشد و سیب زمینی سرخ کرده می‌خورد. او می‌داند که من از این چیزها بدم می‌آید ولی باز هم انجام می‌دهد.

البته رژیم غذایی رونالدو همیشه زبانزد دنیا بوده و است و همه می‌دانند او به دلیل استفاده از غذاهای مناسب و تمرین‌های دقیق توانسته به این آمادگی بدنی کم‌نظیر دست یابد. رونالدو در سن ۳۶ سالگی یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و هنوز هم برای یوونتوس و پرتغال می درخشد. او امیدوار است در این یورو با اینکه در گروه سختی قرار گرفته ولی برای قهرمانی تلاش کند.این حرکت او با تمجید رسانه های دنیا روبه‌رو شد و بسیاری این کنش رونالدو را کاری فوق العاده خواندند. 

البته نگاه دیگری هم وجود دارد و برخی معتقدند که رونالدو به خاطر کارهای تبلیغاتی این کار را انجام داده است. دلیلشان هم این است که کریستیانو سابقاً در برنامه تبلیغاتی نوشابه‌ شرکت کرده و پیشتر حتی «پپسی» را به مردم معرفی کرده است.

البته ESPN نوشت که رونالدو هیچ گونه قراردادی با رقیبان شرکت کوکا کولا ندارد و صرفا او خواسته با این حرکت نوشیدن آب را به مردم را توصیه کند. پیشتر در سال ۲۰۱۶ کریستیانو رونالدو پیشنهاد گران قیمت پپسی را رد کرده بود.

سرویس خبری: بین الملل

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *