اهم اخبار

کاهش قیمت میوه در بازار عمده‌فروشی/ میوه ارزان می‌شود؟

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

قیمت میوه در بازار عمده‌فروشی با ثبات و بعضاً کاهش مواجه شده و انتظار می‌رود همین رویه نیز در بازار خرده‌فروشی و میوه فروشی‌های سطح شهر رخ دهد و مردم پایین آمدن قیمت‌ها را مشاهده کنند.

 

 

به گزارش ایسنا، بازار میوه طی هفته گذشته با کاهش قیمت و در برخی موارد ثبات قیمت در میدان مرکزی میوه و تره بار مواجه شده و آنچه امروز مردم باید شاهد آن باشند تأثیر این کاهش قیمت در بازار خرده‌فروشی و میوه فروشی‌های سطح شهر است.

طبق آخرین کشف قیمت صورت گرفته در میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران، در سطح میوه‌های درجه یک، یک کیلوگرم هندوانه که در کشف قیمت‌های منتهی به ۵ خرداد ماه امسال ۲۵۰۰ تومان بود، از روز گذشته در میدان مرکزی میوه و تره بار به ۲,۰۰۰ تومان رسیده است و هلو پیش‌رس نیز با کاهش حدود ۴,۰۰۰ تومانی به کیلویی ۱۰ هزار تومان رسیده است.

در این میان قیمت انواع پرتقال و سیب تغییری نکرده اما میوه‌هایی همچون طالبی، ملون، زردآلو، خیار، گوجه سبز و لیموترش با کاهش قیمت مواجه شده است.

البته این اعداد و ارقام، حداکثر قیمت‌های عمده‌فروشی است و میوه فروشی‌های سطح شهر نیز نهایتاً باید حداکثر ۳۵ درصد بالاتر از آن بفروشند و بیشتر از این قیمت‌ها البته برای میوه‌های درجه یک، مصداق گران‌فروشی است.

بنابراین با کاهش قیمت‌ها در سطح میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران باید منتظر کاهش قیمت‌ها در سطح خرده‌فروشی‌ها و میوه فروشی‌های سطح شهر باشیم.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *