اهم اخبار

کشف انبار احتکار گندم به ارزش ۵۵۵ میلیارد تومان

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: اشد مجازات را برای محتکران کالاهای اساسی وابسته به دولت و بخش خصوصی اجرا خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، از وزارت جهاد کشاورزی، مسعود امرالهی مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با کشف گندم احتکار شده در استان اصفهان اظهار کرد: طی بازرسی که بازرسین وزارت جهاد کشاورزی در استان اصفهان و با گزارشات واصله در هفته گذشته از احتکار گندم، با همکاری سازمان اطلاعات سپاه با یک ابراحتکار مواجه شدیم.

وی ادامه داد: در یک انبار ۵۰ هزار تن گندم احتکار شده بود که ارزش ریالی پرونده آن که به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شده نزدیک به ۵۵۵ میلیارد تومان است.

امرالهی با بیان اینکه محتکرین قوت مردم را هدف قرار داده‌اند، تصریح کرد: بازرسین ما در سراسر کشور با همکاری بازرسین بسیج و دستگاه‌های اطلاعاتی به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: اگر یک کارخانه یا تولیدی کالایی را احتکار کند، بازرسین وزارت جهاد کشاورزی بدون هیچ مماشات با آن‌ها برخورد خواهند کرد و اشد مجازات را برای محتکران کالاهای اساسی وابسته به دولت و بخش خصوصی اجرا خواهیم کرد.

سرویس خبری: کشاورزی

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *