اهم اخبار

کلانتری: کشاورزی پایدار و علمی خواسته کشاورزان است

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

 رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و دبیر کل خانه کشاورز گفت: امروز کشاورزان چیزی جز کشاورزی پایدار، علمی و همراه با دانش و سرمایه گذاری نمی خواهند.

به گزارش خبرنگار اگروفودنیوز ، عیسی کلانتری در آیین پنجمین کنگره سراسری خانه کشاورز که با حضور رئیس جمهوری برگزار شد، افزود: تفکر امروز کشاورزان با ۱۰ سال گذشته تغییر کرده است و امروز دیگر کشاورزان تقاضای افزایش قیمت را ندارند.
وی ادامه داد: خواسته امروز کشاورزان کاهش نرخ تورم و کشاورزی پایدار است و متاسفانه در دولت های نهم و دهم به دلیل ناپایداری در منابع و تخریب منابع تجدید پذیر و کاهش آبهای تجدید پذیر کشور لطمات زیادی وارد شد.
دبیر کل خانه کشاورز اظهار داشت: متاسفانه امروز در موضوع کشاورزی از جمله فرسایش خاک، بهره وری بی رویه آبیاری تجدیدپذیر و فرسایش پوشش گیاهی رتبه اول را دارا هستیم که دولت را با محدودیت های جدی مواجه کرده است.
کلانتری ابراز امیدواری کرد که بتوان با سیاست های و برنامه های دولت دوازدهم، برخی از مشکلات را مرتفع کرد.
وی با گرامیداشت یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی از وی به عنوان دارنده کارت شماره یک کشاورزی یاد کرد و خطاب به رئیس جمهوری گفت: از شما می خواهیم کارت شماره ۲ ما را داشته باشید.
در این آیین از پنج نفر از کشاورزان در حوزه کشاورزی، سرآمد و مهندسی کشاورزی که تولید اشتغال کرده بودند با اهدای لوح قدردانی شد.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *