اهم اخبار

کیک عناب محصول جدید آستان قدس رضوی و پژوهشکده علوم و فناوری موادغذایی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

در نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ از کیک عناب محصول مشترک آستان قدس رضوی و پژوهشکده علوم و فناوری موادغذایی رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایسنا، طی مراسمی عصر امروز از “کیک عناب” محصول مشترک آستان قدس رضوی و جهاد دانشگاهی رونمایی شد. در این مراسم مدیرگروه افزودنی‌های غذایی، رییس جهاد دانشگاهی و مدیر عامل نان قدس رضوی به سخنرانی پرداختند.

“شادی بلوریان”، مدیر گروه افزودنی‌های غذایی در خصوص این پروژه گفت:  پروژه از سه سال پیش آغاز شد. عناب به عنوان محصول استراتزیک استان خراسان شناخته می‌شود. تصمیم گرفتیم به دلیل ویژگی‌هایی که این محصول  دارد، آن را  وارد سبد کالای خانوار کنیم. به دلیل ویژگی‌های کیک و جایگاه ان در میان خانوار تصمیم گرفتیم تا عناب را در قالب کیک به خانواده‌ها ارائه کنیم. با حمایت‌ها توانستیم این محصول را تولید کنیم.

“مهدی طالبیان”، مدیرعامل نان قدس رضوی هم در این مراسم گفت: محصول جنوب خراسان را باید عناب دانست.  تصمیم بر این بود تا بخشی از فقر آهن خانواده‌های ایرانی را جبران کنند. آستان قدس مکلف است تا به مردم خدمت کند، به همین دلیل خواستیم تا با این مخصول به مردم خدمت کنیم. خواهان انجام کارهایی هستیم که توانایی انجام آن را دیگران ندارند. آمادگی داریم تا بارجهاد همکاری خود را ادمه دهیم.

دکتر حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی گفت: برای حل مشکلات غذایی باید به سراغ توانمندی خود برویم. روحیه جهادی باعث می‌شود تا مسائل و مشکلات را پیگیری کنیم. جهاد اماده همکاری با آستان قدس در زمینه کشاورزی است.

سرویس خبری: صنعت غذا

منبع: ایسنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *