اهم اخبار

گردشگری غذایی در آذربایجان غربی توسعه می یابد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: این استان به‌دلیل زندگی اقوام مختلف از تنوع غذایی مختلفی برخوردار است که با برنامه‌ریزی در این حوزه می‌توان گردشگری غذایی در آذربایجان غربی را توسعه داد.

به‌گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، مرتضی صفری اظهار کرد: امروزه برای توسعه و رونق گردشگری در استان باید بر روی تقویت و توسعه انواع گردشگری برنامه‌ریزی کرد.

صفری افزود: برای توسعه گردشگری در استان سازمان‌های مردم‌نهاد و انجمن‌های مختلف گردشگری می‌توانند نقش اساسی ایفا کنند و در این راستا از مشاوره و همکاری آنها استقبال می‌شود.

وی با اشاره به نقش مهم انجمن راهنمایان گردشگری استان در معرفی ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی ادامه داد: راهنمای گردشگری با دادن اطلاعات و آگاهی به مسافران موجب شناساندن هویت و تاریخ منطقه به آنها می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: راهنمایان گردشگری می‌توانند با رفتار حرفه‌ای خود موجب ایجاد رغبت و تمایل گردشگران برای سفر دوباره به استان شوند.

سرویس خبری: آشپزی و گردشگری غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *