اهم اخبار

اهداء بیشترین نشان ایمنی و سلامت به محصولات پگاه تهران

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

در چهاردهمین همایش ملی نشان ایمنی و سلامت این نشان توسط وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مدیر عامل شرکت شیر پگاه تهران برای برای محصولات “نوشیدنی کفیر”،” ماست پروبیوتیک کم چرب”، “شیر استریل نیم چرب غنی شده با کلسیم و ویتامین دی” و “شیر پاستوریزه غنی شده با ویتامین دی” اهدا شد.

به گزارش اگروفودنیوز، امروز دوشنبه ۶ اردیبهشت ماه چهاردهمین دوره اعطای نشان ایمنی و سلامت به تولیدکنندگان محصولات غذایی با هدف ارتقای سلامت جامعه و ایجاد فضای رقابتی برای ارتقای ایمنی و سلامت فرآورده‌های غذایی، با حضور وزیر بهداشت در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد و شرکت پگاه تهران برای ۴ محصول “نوشیدنی کفیر”، “ماست پروبیوتیک کم چرب”، “شیر استریل نیم چرب غنی شده با کلسیم و ویتامین دی” و “شیر پاستوریزه غنی شده با ویتامین دی” حائز دریافت این نشان ارزشمند شد.

سازمان غذا و دارو هر ساله و با هدف تشویق تولید کنندگان به ارتقای سلامت فرآورده های غذایی و آشامیدنی به محصولات غذایی که بالاتر از ضوابط  معمول اقدام به تولید محصول نموده اند اهدا می شود.

فرآورده‌ ایمن فرآورده‌ای است که از مواد اولیه سالم و در شرایط خوب بهداشتی تولید و عرضه شده باشد و علاوه بر حداقل ویژگی‌های مورد انتظار و خواص ذاتی خود، دارای ویژگی‌هایی است که در ارتقای ایمنی و سلامت مصرف‌کننده موثر است. نگاره این نشان سیب سبز رنگی است که نماد سلامت بوده و عبارت ایمنی و سلامت در کنار آن نوشته شده است و دارندگان این نشان می‌توانند نگاره آن را روی برچسب محصول تولیدی خود درج نمایند. با درج این علامت بر روی محصول، مصرف‌کننده می‌تواند بدون نگرانی در جهت تغییر الگوی مصرفی خود و ارتقای سلامت پیش رود.

 

 

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *