آغاز صادرات از مرزهای جنوبی کشور

لینک کوتاه

https://agrofoodnews.com/?p=134178
زمان خواندن 1 دقیقه

صدرالدین نیاورانی نایب رئیس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران گفت: همزمان با آغاز واردات کالا از مرزهای دریایی جنوب کشور صادرات هم آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، صدرالدین نیاورانی نایب رئیس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران گفت: نخستین کشتی های حامل کالاهای صادراتی روز گذشته به مقصد کشورهای قطر و امارات که بازارهای سنتی کالاهای ما هستند حرکت کردند.

سرویس خبری: صنعت غذا

این مقاله را به اشتراک بگذارید
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *