اهم اخبار

دبیرفدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی و کشاورزی: اقتصاد با تهدید و ارعاب پیش نمی‌رود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

محسن نقاشی در نامه‌ای خطاب به معاون رئیس جمهور گفت: روا نمی‌باشد افرادی که خود بانیان وضع موجود اقتصاد امروز کشور هستند، تولیدکنندگان را مورد تهدید و بی مهری قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، محسن نقاشی، دبیر فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی و کشاورزی ایران گفت: طرح قیمت ها از سوی سازمان حمایت با چالش های عدیده ای روبرو بوده و بدون کارشناسی و تحقیقات صورت گرفته است.

وی خطاب به محمد مخبر معاون رئیس جمهور بیان کرد: در نهایت این طرح با دستور نهایی و درج قیمت مصرف‌کننده تا حدودی از بحران کاسته شد.

نقاشی عنوان کرد: سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در واقع با شکست این طرح که بارها مدعی بوده که باعث کاهش قیمت گشته است، مواجه شده و این ادعا حداقل در مورد محصولات غذایی صحیح نبوده است.

وی گفت: روز گذشته در اقدام عجیبی بدون هیچگونه توجه به افزایش حقوق های غیر منتظره سال جدید که مسلما قیمت ها افزایش می یابد. رییس محترم سازمان حمایت اعلام کرده اند که افزایش قیمت محصولات در سال جدید غیر قانونی بوده و باید قیمت‌های سال گذشته درج شود.

دبیر فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی و کشاورزی در ادامه افزود: با توجه به آنکه دولت تلاش دارد مردم را امیدوار به فردایی روشن نماید و مقام معظم رهبری تولیدکنندگان را افسران جنگ اقتصادی ملقب نموده اند افرادی که خود بانیان وضع موجود اقتصاد امروز هستند روا نمی باشد که این رزمندگان مورد تهدید و بی مهری آنان قرار بگیرند.

نقاشی گفت: سازمان حمایت قصد دارد که این طرح پر چالش را با تهدید و اتفاقات غیر واقعی به جامعه تحمیل نماید و در آخرین بیان اذعان می‌دارد که افزایش پنجاه و هفت درصدی حقوق هیچ ارتباطی به قیمت‌ها ندارد و هیچ واحد تولیدی اجازه افزایش قیمت ندارد

وی بیان کرد: این کلام سازمان حمایت هیچ ماخذ و منشا علمی ندارد در علم اقتصاد باید یک درصد و یک ریال نیز مورد محاسبه و توجه قرار بگیرد. چگونه پنجاه و هفت درصد افزایش حقوق تاثیری ندارد چرا حمایت از مصرف کنترلی بر مواد اولیه کارخانجات ندارد که لحظه ای افزایش می یابد و دخالتی نمی کند؟

دبیر فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی و کشاورزی در پایان از محمد مخبر درخواست کرد: جنابعالی که همواره مورد امین مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری هستید و اشراف کامل به اقتصاد دارید و مستحضر می باشید که اقتصاد با تهدید و ایجاد رعب و وحشت پیش نمی‌رود لذا تقاضا می‌شود بمنظور حمایت از تولید در مقابل اینگونه مواضع و تهدیدات ضد تولیدی دستورات لازم مقتضی فرمایید.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *