[heading]به گزارش اگروفودنیوز ، شرکت صنایع غذایی کامبیز و شهرداری تهران در اقدامی خیرخواهانه اقدام به ایجاد کمپینی در جمع آوری دربهای بطری های نوشیدنی ها کردند که از عواید فروش آن ویلچر برای معلولین شهر تهران تهیه و به آنها هدیه می گردد . به همین بهانه امروز جشن بازیافت امید با حضور دست اندرکاران در سرای محله زرگنده تهران برگزار و ضمن اهدای ویلچر به معلولین از دست اندرکاران امر تقدیر شد.[/heading]

برای دریافت خبرنامه روزانه ثبت نام کنید
با ما همراه باشید! جدیدترین اخبار فوری را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید.
[mc4wp_form id=125514]
با ثبت نام، شما با شرایط استفاده ما موافقت میکنید و رویههای مربوط به دادهها در سیاست حفظ حریم خصوصی ما را میپذیرید. میتوانید در هر زمان اشتراک خود را لغو کنید.






























