اهم اخبار

تصویب افزایش قیمت مرغ هم تکذیب شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

دبیر کانون مرغداران گوشتی گفت: درباره قیمت مرغ با وزارت جهاد کشاورزی صحبت‌هایی شده است و بر سر قیمت هم به توافق رسیدیم اما این قیمت هنوز در ستاد تنظیم بازار تصویب نشده است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از تسنیم؛ پرویز فروغی دبیر کانون مرغداران گوشتی اظهار داشت: مرغداران مذاکراتی با وزارت جهاد کشاورزی برای افزایش قیمت مرغ داشته‌اند و نرخ جدید مرغ در حال بررسی است و بعد از آن به ستاد تنظیم بازار ارسال می‌شود.

وی افزود: مصوبه‌ای برای افزایش قیمت مرغ وجود ندارد اما بر سر نرخ جدید با وزارت جهاد کشاورزی توافق شده است.

دبیر کانون مرغداران گوشتی ادامه داد: نرخی که برای هر کیلوگرم مرغ در وزارت جهاد کشاورزی توافق شده ۵۲ هزار تومان مرغ زنده درب مرغداری است اما این نرخ هنوز مصوبه ستاد تنظیم بازار را ندارد.

شهیاد آبنار مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی نیز درباره  ادعای اتحادیه میهن درباره توافق درباره افزایش قیمت تخم‌مرغ اظهار داشت: چنین موضوعی صحت ندارد و در صورتی که مرغداران هرگونه افزایش قیمتی داشته باشند به‌صورت تعزیراتی با آنها برخورد می‌شود.

بنابر این گزارش تشکل‌های مربوط به مرغ گوشت، تخم‌مرغ و جوجه یک‌روزه امروز به‌طور هم‌زمان اقدام به اعلام خبر افزایش قیمت محصولات خود کردند.

سرویس خبری: دام و طیور و آبزیان

منبع: تسنیم

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *