اهم اخبار

سهرابی: کشاورزی هوشمند در جهرم اجرا می‌شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

طی جلسه‌ای با حضور فرماندار ویژه‌ی شهرستان جهرم و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، راهکارهای عملیاتی شدن شهر هوشمند در جهرم بررسی و پیرامون این روند تبادل نظر شد.

به گزارش اگروفودنیوز، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس یکشنبه ۵ آذر در جلسه‌ هم‌اندیشی پیرامون راهکارهای تبدیل جهرم به شهر هوشمند، گفت: برای تحقق شهر هوشمند باید داشته‌ها شناسایی، چشم‌انداز مشخص و سپس نقشه‌ عملیاتی ترسیم و اجرا شود.

مهرداد سهرابی گفت: در حوزه‌ هوشمندسازی پتانسیل خوبی برای ایجاد اشتغال وجود دارد.

سهرابی با اشاره به جایگاه جهرم در تولید محصولات کشاورزی، افزود: طرح کشاورزی هوشمند در جهرم راه‌اندازی می‌شود که مدیریت بحران آب، خرید و فروش و صادرات هوشمند و برنامه‌ریزی‌شده از مزایای این طرح خواهد بود .

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه‌ی جهرم نیز با بیان اینکه بیست و پنج اداره این شهرستان به شبکه‌ دولت متصل است، گفت: این تعداد به ۴۰ اداره افزایش می‌یابد.

علی‌رضا صحرائیان مدعی شد که با ایجاد این ساختار، طی ۲ سال ۹۰ درصد ساختار اداری شهرستان جهرم در بخش دولتی، هوشمند خواهد شد.

صحرائیان خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع، کیفی‌سازی، اشتغال، مدیریت زمان، جلوگیری از فساد اداری و عدالت اجتماعی از جمله فواید ایجاد شهر الکترونیک است .

دولت الکترونیک سیستمی است که می‌توان به واسطه‌ آن کارها را  بدون مراجعه‌ حضوری و با صرفه‌جویی در زمان، با سرعت انجام داد.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *