اهم اخبار

مشتریان به میوه ها دست نزنند

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران ضمن اشاره به اینکه دست زدن به میوه ها توسط مشتریان علاوه بر اینکه از نظر بهداشتی در این ایام کرونایی اقدام درستی نیست و از طرفی نیز ممکن است بار خراب شود از مردم درخواست کرد برای خرید میوه و صیفی به هر میزان و هرنوعی که نیاز دارند از فروشندگان درخواست کنند.

اسدالله کارگر در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه بهتر است مردم به هنگام خرید میوه و صیفی از دست زدن به آنها و سوا کردن خودداری کنند، اظهار کرد: بعضا دیده می شود برخی افراد به میوه فروشی ها مراجعه کرده و برای خرید اقلام مورد نیاز  خود به همه میوه ها و صیفی جات دست می زنند.

وی اضافه کرد: علاوه اینکه این اقدام از نظر بهداشتی خصوصا در ایام کرونایی اقدام درستی نیست و دست افراد بسیاری به آنها می خورد بلکه حتی باعث می شود با هربار برداشتن میوه و صیفی جات و پرت کردن آنها، بار نیز از بین برود.

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران تصریح کرد: بهتر است دستچین شدن توسط فروشندگان صورت بگیرد و مشتریان به هر میزان و هرنوعی که میوه و سبزی و صیفی نیاز دارند از فروشندگان درخواست کنند.

وی در پایان گفت: اکثر میوه فروشی ها میوه بار یک و دست اول می آورند که معمولا نیازی به سوا کردن نیست. از طرفی حتی مشتریان می توانند میوه  دستچین شده سفارش دهند.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *